17 Eylül 2009

Kedi-fare oyununda gol çıkmadı


Barcelona ve Inter arasındaki karşılaşma bana biraz kedi-fare oyununu andırdı. Inter ilk yarı çabalamaya çalıştı, o kadar. Barcelona ikinci yarının başlamasından düdük çalana kadar geçen sürede Inter yarı sahasına demirledi adeta.

İstediği gibi pas yaptı, istediği gibi top çevirdi ancak Inter "yenemiyorsam yenilmem" mantığıyla hareket edince skor 0-0'a bağlandı.

Bu daha ne kadar sürer bilmiyorum ancak Barcelona'nın tek-tük alacağı yenilgiler dışında, dünya karması ile oynasa benzer bir futbol ortaya konulacağını düşünüyorum.

Futbol cahili ve katili spiker sorunsalımız bu akşam da devam etti. "Ne söylersem millet beni konuşur" düşüncesiyle hareket eden bir adam da bu Ertem Şener. Ne söylediği belli değil, ne de anlatmaya çalıştığı.

Birçok kelimeyi biraraya getirerek, saçma cümle kurma olimpiyatlarının acilen yapılması gerekiyor. Böylece Ertem Şener ve Emre Tilev gibi tipler, burada rahat rahat sözsel mastürbasyonlarını gerçekleştebilsinler diye.

Sanırım dakika 40'tı sessiz bir maç izledim. Tadı tuzu olmasa da, saçma sapan cümleler duymaktan daha yeğ bir durum benim açımdan. Barcelona top yapıp oynuyor Inter'le arkadaş "Bakmayın siz topla oynama oranlarına, Inter daha üstün" gibi cümleler hem futboldan bihaber olduğunu hem de oynadığı bahisin tutmadığı hissi uyandırdı bende.

Barcelona, her gün oynasa sıkılmadan izleyebilecek durumdayım. Sadece o pas trafiği bile insanı koltuğuna çakıp, su almak için bile kaldırmıyor.

Hiç yorum yok: