hıncal uluç etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
hıncal uluç etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Şubat 2010

Sus artık


Beyni zannımca bebek bıngıldağı ya da jöle kıvamına gelmiş olmalı. Ne söylediğini bilmiyor, akıl süzgeci denen hadiseyi çoktan çöpe atmış.

Senelerdir Galatasaray'a gelen hiçbir teknik direktörü beğenmiyor. Ya 'korkak', ya 'fos' ya 'işi bilmiyor', ya 'yeteneksiz', ya öyle ya böyle. Aklına ne eserse onu söylüyor.

Hayır, kendisi kimdir o merak konusu. Her şeyin duayeni şeklinde dolanıyor ortalıkta. Bilmediği hiçbir konu yok. Babam derdi "Her şeyi çok bilen, bok bilir evladım" diye. Tam o hesap, bizimkisinin durumu da.

Artık mahallenin delisi kıvamına geldi. Benim, kendisine önerim şudur: SUS ARTIK KONUŞTUKÇA SAÇMALIYORSUN, SAÇMALADIKÇA BATIYORSUN, BATTIKÇA ALÇALIYORSUN

1 Aralık 2009

Rijkaard geldi O.Ç. tayfası (Olumsuz Çaba)

Hamile olan eşinin rahatsızlığı nedeniyle Bursaspor maçı öncesi Hollanda’ya giden ve hakkında binbir türlü spekülasyon çıkan Galatasaray’ın teknik direktörü Frank Rijkaard, İstanbul’a döndü.

Rijkaard'ın yokluğunda atılıp tutulmayan kalmadı; "Gitti, gelmeyecek, dönmez, devre arası gidici, Türkiye'yi kafasında bitirdi."

Eeeee, şimdi ne olacak, ne diyeceksiniz, kıçınızdan uydurduğunuz haberleri nereye çevireceksiniz.

Yıllardır basının içindeyim, ama Türk spor basını bu mesleğin yüzkarasıdır bunu gayet net bir biçimde söyleyebiliyorum. Hem de tabandan tavana kadar. (Kimse bu söz üzerine alınganlık yapmasın)

Rijkaard ve Neeskens'in futboldan anlamadığını, futbolu bilmediğini söyleyen Hıncal Uluç'a da tavsiyem; bilmediği konularda ahkâm kesmesin. Biz biliriz onun Derwall'e "Bu takım böyle oynamaz" dediğini, biliriz daha sonra yalayıp yuttuğu Terim'e "Bu takım sana 3 numara bol, derhal istifa et" dediğini, biliriz 4 forvet oynatan Gerets için "Korkak dediğini".

Hıncal futboldan zerre anlıyorsa.... Önce Bosman'ların arasındaki farkı öğrenecek, sonra yorum yapacak.

28 Ekim 2009

Ve 'Futbol Tanrısı' buyurdu...


Bu nasıl teknik direktör, biri bana anlatsın! Bugüne kadar Rijkaard hakkında çok itidalli konuşuyordum. "Kendini veremiyor, ciddiye almıyor, dışardan teklif alamadığı için Türkiye'ye geçici geldi" falan filan diyordum. Hayır. Şimdi Rijkaard'ın futboldan anlamadığına inanıyorum.

Editörün notu: Yorum yazamayacağım, ağzım dışındaki uzuvlarımla gülüyorum.

9 Ekim 2009

Tükürdüğünü yalama alışkanlığı


Tarih: 09.09.1996 Galatasaray, Ali Sami Yen'de Fenerbahçe'ye 4-0 yenildikten bir gün sonra. Haşmetmaları der ki;

"Fatih Terim, Galatasaray teknik direktörlüğü sana 3 numara fazla. Galatasaray'ın teknik direktörlüğünü yapman için 40 fırın ekmen yemen lazım. Faruk Süren ve yönetimin daha fazla ısrar etmemesi gerekir, Fatih Terim'in de"

Tarih: 18.05.2000 Galatasaray, Kopenhag'da UEFA şampiyonu olduktan bir gün sonra. Haşmetmaları der ki;

"Türkiye, bu başarıları yaşatanlara çok şey borçlu. En başta da Fatih Terim'e. Bu zaferin mimarı odur çünkü. Ama zor günlerde arkasında duran yönetimin de payı yadsınamaz"

Koala'nın notu: Herkes yazıp çizdi, bir şeyler. Kimi ağzına geleni söyledi, kimi 'helal olsun haklı' dedi.

Kaleminizden çıkan 100'lerce cümleden sadece birinin doğru çıkması halinde "İşte ben demiştim" diyenlerin en büyük temsilcisi Hıncal Uluç, ne yazık ki çok yaşlandı.

Bosman kurallarının Hollandalı Bosman'ın mücadelesinden çıktığını sanan, Nadal-Federer'in efsanevi Wimbledon final maçı için "Peki ya kalite" diyen birine fazla yüklenmemek gerekir.

Bu yüzden büyük şirketlerde belli bir yaştan sonra emekli edilir insanlar. Çünkü belli bir yaştan sonra birtakım yetilerinizi kaybediyorsunuz. Ne yazık ki, medyada böyle bir durum yok, bu yüzden de Hıncal Uluç, dilediği gibi at koşturuyor, dilediğini söylüyor.

Hıncal Uluç'a kızılmaz, en azından söylediklerini ben dikkate almıyorum ve benim açımdan geçerliliği yok. Zaten tükürdüğünü yalayan insanlardan hazzetmem.