7 Ağustos 2009

Ah be Linderoth, oldu mu şimdi bu?

Galatasaray'da kimsenin gelişine son senelerde bu kadar sevinmemiştim. Hatta Elano transferinde bile Linderoth'un gelişine sevindiğim kadar sevinmedim. Sion maçında attığı golde maçın gidişatından çok O'nun gol atmasına sevindim.

Sonra bir sakatlık geçirdi, bir daha, bir daha, bir daha. Dün akşam Netanya maçında takımı yönlendirmesini, derinlemesine toplar atmasını gördükten sonra "Tamam oğlum Tobias döndü" dedim, kendi kendime.

Ve şimdi, sol dizinde menisküs yırtığı nedeniyle ameliyat edileceğini öğrendim. Olmadı, olmayacak artık bu belli oldu. Bundan sonra Galatasaray ve Linderoth arasındaki ilişki bitmiştir. -Benim yüreğimdeki devam ediyor o ayrı- Bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyorum..

Ama harç bitti, yapı paydos..

Hiç yorum yok: