1 Eylül 2009

Benfica sen ne yaptın öyle: 8-1


Benfica dün gece Vitoria Setubal'ı 8-1 yenmiş. Golleri izleyebilirsiniz efendim. Gayet şık bir hadise yapmışlar. İsteyen buradan da ulaşabilir.

Setubal bir daha kendine gelir mi bilemem ama ben Setubal'de bu maçta forma giyen bir oyuncu olsam, jübile tadında olurdu maç kendi adıma. Tarihi maçın kadroları ve golleri şu şekildedir.

Benfica: Quim, Ruben Amorim, Luisao, David Luiz ve Shaffer; Ramires, Javi Garcia, Di Maria, Aimar, Saviola ve Cardozo.

Yedekler: Moreira, Luis Filipe, Sidney, Fabio Coentrão, César Peixoto, Keirrison ve Nuno Gomes.

V. Setubal: Mario Felgueiras, Sandro, Zarabi, Djikiné Lourenço, Bruno Monteiro, Kazmierczak Alvaro Fernandez, Ruben Lima, Keita ve Helder Barbosa.

Yedekler: Matos, Vasco Varão Luis Carlos, Johnny, Adul, Regula ve Rui Fonte.

Goller: Javi Garcia (15), Luisao (20), Cardozo (28 gp, 64, 74), Aimar (34), Ramires (36), Nuno Gomes (84), Helder Barbosa (90 +2)

3 yorum:

halk dedi ki...

bundan 3-4 sene önce aimar ve saviola'yı aynı takımda izlemek muhtemelen yılın olayı olurdu.

umarız bir legend come back yaparlar:) aimar özellikle.hem bana aymar yağlarını hatırlatıyor hemde büyük bir burukluk seziyorum adamda.

koala dedi ki...

@ halk;

şu konuları gayet alakasız ama bir biçimde alakalandırdığın yorumlarına bayılıyorum :)

halk dedi ki...

eyvallah.aymar yağları tümüyle gerçektir:)