21 Eylül 2009

Saturn-Spartak Moskova maçındaki penaltı

Sanırım hemen her taraftarın bir kez içinden geçmiştir bunu yapmak. Ve Saturn-Spartak Moskova maçında bir taraftar gerçekleştirmiş.

Yemin ediyorum, harekete bittim, 10 numara bir hareket. Efendi gibi penaltısını atıyor ve "Ben attım" diyor.

Türkiye'de yapmak isteyenlere duyurulur. Rambo sahaya girdi, verilen ceza 30 bin dolardı sanırım. Nasılsa cepten de çıkmayacak para, kulüp ödüyor. Herkesi bir kez olsun penaltı atmaya davet ediyorum.

Özel not: Halk'tan bilhassa yorum bekliyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Penaltiyi kullanan arkadas fizigine ragmen topa gayet hakim ve guzel vuran birisi gibi. Sergen'le bir akrabiligi olabilir.
Hadi o nefis bir fanteziyi gerceklemis, oteki adam nedir yaw? Onun da gol atan arkadasina kosan futbolcu fantezisi mi varmis:)

koala dedi ki...

@ Barış; bak o da iyi fantaziymiş. Yarın Kasımpaşa maçında dalsan içeri, ben de arkandan koştururum. Amaç sahaya dalmak nasılsa.

Hakikaten kafama yattı. Kasımpaşa Stadı'na da dalınır hani.