25 Eylül 2009

Trabzonspor; siyah-beyaz fotoğraflar

Siyah-beyaz anılar'ı bir seri olarak düşünmedim ancak elimde bulunan arşivsel niteliktesi fotoğrafları da paylaşmak istiyorum açıkçası.

Gençlerbirliği, Bursaspor, Ankaragücü'nden sonra Trabzonspor'un da burada mutlaka bulunması gerekiyor. Türkiye'de bir döneme damgasını vurmuş ve her şeye rağmen Türkiye liglerinin en renkli takımlarından biri. Oldum olası, sempati beslemişimdir. Söz fotoğraflarda artık...


27-05-1972 tarihli Ankara 19 Mayıs Stadyumu'ndaki PTT-Trabzonspor maçı öncesi verilen klasik poz.


Bu kez tarih 1978. Ancak hangi maç öncesi verilmiş bu poz bilmiyorum.


08-06-1978 tarihli Başbakanlık Kupası maçı. Adana Demirspor'u 2-1 yenen Trabzonspor şampiyon oluyor.


24-09-1978 tarihli Türkiye Ligi'nde Fenerbahçe ile oynanacak maç öncesi.


1978 yılının Cumhurbaşkanlığı Kupası maçı öncesi, Fenerbahçe ve Trabzonsporlu oyuncular soyunma odası çıkışında. Trabzonspor kaptanı Şenol Güneş ve Fenerbahçe kaptanı Cemil Turan önde görülüyor. Cemil'in arkasındaki Fenerbahçeli ise Engin Verel.


1978 yılı Cumhurbaşkanlığı Kupası maçı yine. Fotoğraftan tanıdıklarım; soldan-sağa, Şenol Güneş, daha sonra Beşiktaş'ın kaptanlığını da yapacak olan Necdet (sol 4) ve Turgay Semercioğlu (sol 5).


Fotoğrafın yılı ve hangi maça dair olduğu hakkında bilgi yok.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla hakanla ilgili söylediklerinize yürekten katılıyorum ama maalesef böyle gittiği sürece hakan 48 yıl sonra öetin oktaydan daha da efsaneleştirilir ve trabzonsporda aılı sorun yönetimlseldir
umarım şenol hoca bunu kırabilir