19 Ekim 2009

Stereotype Ball mutlaka okunmalı


Okuduğum ve takip ettiğim en iyi blog diyebilirim. Mutlaka takip edilmesi gereken, her gün "Bugün ne yazmış" dedirten bir blog yazarı.

Futbolun '4-4-2, sistem, 1. bölge' gibi geyiklerinden uzak; öğretici, hatırlatıcı ve faydası bol olan stereotypeball.blogspot.com
sahibine ya da yazarına teşekkürler.

Kaliteli ve rutinden uzak şeyler yapılabileceğinin kanıtı.

Not: Kendisini tanımam, herhangi bir biçimde iletişimim de olmadı. Sadece içimden geldi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynen katiliyorum.
Bugunlerde moralleri bozuk (JJA vakasi nedeniyle); ama bu durumu kisa surede asip tekrar yazmaya baslayacaklarini umuyorum.

akakiyeviç dedi ki...

Gerçekten de takip edilmesi gereken en önemli bloglardan biri.Takip etmiyosanız da edin ettirin :)

S.B dedi ki...

Trafik istatistiklerine bakarken denk geldim bu yazıya ve siteye.

Fazlaca yazıp kafanızı şişirmek istemiyorum; Övgüleriniz ve eleştirileriniz için çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.

Kendinize iyi bakın

Melik