24 Aralık 2009

Ancak Türkiye'de olur!

Yer: Şanlıurfa
Fotoğraf: Gerçek

Böylesi ancak Türkiye'de olur cidden. İlk bakıldığında, şöyle hafiften gülümsüyorsun. Bir Renault'un içinde 13 kişi var. Sadece bagajda 4 çocuk var.

Dedim ya, ilk baktığında gülüyorsun diye ama bir saniye duraksayıp düşündüğünde "Ne oluyoruz ya" demekten alamıyor, insan kendisini.

Hakikaten, hangi devirdeyiz, kendi evladına köpeğin yavrusuna bile yapmayacağı bir davranışta bulunmak nasıl bir insanlıktır? Bu kadar cahillik, bu kadar aptallık, hangi izana sığar?

Zamanın birinde aptalın teki "Benim oyumla dağdaki çobanın oyu bir olmamalı" demişti, Türkiye yerinden oynamıştı. An geliyor, hak veriyorum. Aynı havayı soluyoruz bu davranışı sergileyenlerle, aynı gökyüzüne bakıyoruz, aynı sokaklarda yürüyoruz.

Bu kadar cahil bırakılan bir halkın, verdiği kararların sonuçlarına hepimiz katlanıyoruz. Yemin ediyorum içim bunaldı....

3 yorum:

MizahiGeveze dedi ki...

O yorumu yapan aptalın oyu sayılmamalı bile. Programda kıç baş açmaklar olmuyor bu işler. Bu insanların yanına bigünden birgüne gidipte bir ihtiyacınız varmı diye sormuyorsak en azından adam olup susalım değil mi ?

koala dedi ki...

@ Bora-MAN; onun oyunun sayılmaması konusunda kesinlikle hak vermekle birlikte, bazen insanların da cehaletin sınırları dışına çıkmak konusunda çaba göstermemesine kızıyorum. Sonuçta hepimiz öyle ya da böyle sorumluyuz.

Saunders82 dedi ki...

Adam olduğumuzu sanıp, sustuğumuz için bu durumdayız zaten...