25 Ocak 2010

Bu kadar bahtsız bir kulüp olamaz


Bin tane sakatlıkla uğraşan Galatasaray'da, bu da oldu. Ortada fol yok, yumurta yokken Elano Blumer’in böbreklerinde taş tespit edilmiş.

Kulübün yaptığı açıklamaya göre, dün gece sabaha karşı başlayan ağrıları nedeniyle muayene ve ayrıntılı tetkikleri yapılan Elano Blumer’de böbrek taşı tespit edilmiş.

İş iyiden iyiye, bahtsız bedevi durumuna döndü. Gökten taş da yağar yakında sadece Florya bölgesine. Yağan taşlar; Arda, Servet ve hatta Afrika'da bulunan Keita'nın kafasına düşer ve hepsi sezonu kapatır.

Kurşun mu döktürsek acaba diye düşünmeye başladım. Vardı eskiden bu tip geyikler. Gol orucuna giren arkadaşlar filan kurşun döktürürdü, haber olurdu.

Sabır, sabır...

5 yorum:

dt.ibo dedi ki...

böbrek taşı çok etkilemez, en fazla bikaç idman kaçırıp bir maç 45 dk oynar. Allah beterindn saklasın

koala dedi ki...

@dt.ibo; yok ben kulübün başında dolaşan kara bulutları söylemek istemiştim. yani ısrarla bizi mi bulur anlamıyorum. çıldırılmayacak gibi değil valla.

ksenophanes dedi ki...

Onu geçtim futbolundan nefret ettiğim ama her daim oynamasına ve forma bulmasına uyuz olduğum taş gibi sabri bile haftalardır sakat ya birşey demiyorum ben... Bu nasıl bir bahtsızlıktır..

koala dedi ki...

@ ksenophanes; hakikaten öyle, Sabri bile sakat. insan çok aramayınca fark etmiyor yokluğunu. hoş, laf aramızda kalsın severim ben Sabri'yi :)

Saunders82 dedi ki...

Hakan Şükür lazım bize o bulur bir çözüm :)

Ne zaman Hakan ayrıldı ondan sonra başladı bunlar bi düşünün çok geriye gitmeye gerek yok :)