27 Ocak 2010

Yetmez, biraz daha transfer lazım

Dos Santos, sezon sonu satın alma opsiyonuyla kiralandı. Halen transfer yapılacağı söylentileri var.

Sevmedim, hoşlanmadım bu durumdan. Devre arası bu kadar oyuncu alınmasına sıcak bakmıyorum. Galatasaray Kulübü'nün sarı-lacivertlileşme çabası anlaşılır bir durum değil benim açımdan.

Sezon sonuna not düşüyorum, bu transferleri. Getirecekleri-götüreceklerinin çetelesini tutarız. Şampiyon olunsa da, olunmasa da sorun değil. Sorun 321 milyon dolarlık ihale sonrası, dağıtılmaya başlanan paralar.

Transfer yapmayı çok istiyorsa yönetim, önce kalibresi yüksek, takımına inanan bir kaleci getirsin. Sezonun başından bu yana tek bir maçın altına imza atmamış bir kalecimiz var ne yazık ki.

Aykut ya da Ufuk'un zerre eksikleri yok Leo Franco'dan. Şimdiden de belirteyim, Atletico Madrid maçlarında kalede görmek istemiyorum kendisini.

Başa dönelim, bu Ali Şenvari transfer hareketleri hoş değil. Yazı-tura atılıyor, sezon sonunda ne geleceğine bağlı olarak opsiyonlar kullanılacak. Bu işin yansımaları şimdi değil 4-5 sene sonra ortaya çıkar.

Hakkımızda hayırlısı...

Edit: Ayrıca kimin mukavelesi feshedildiyse, askıya alındıysa ya da her neyse açıklansın. Galatasaray'ın hiçbir yönetimi taraftar tepkisinden çekinmemeli.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi nedir bu helecan sakin ol biraz.

Fenerlileşmiyoruz. Çünkü Fener senelerdir aynı şekilde transfer yapıyor, bizse Rijkaard'la belki de ilk kez bu sene yapıyoruz bunu.

Dün gazilerle alakalı yazdıklarında haklıydın "benzemek"ten bahsederken, fakat bence bugün biraz duygusallaşmışsın benim gibi.

Güvenelim şu teknik kadroya, sadece güvenmekle kalmayıp etrafımızdaki taraftarları da bilinçlendirelim. Elimizde böyle büyük bir şans varken sıkıp dişimizi sabredelim.

Saygılarımla...

koala dedi ki...

@ Chao; kesinlikle teknik yönetime güveniyorum ve şu yapılanlar sezon başı yapılsaydı, benzer bir tepki göstermezdim. Benim sorunum şampiyon olup olmamak da değil. Zaten 14 yıllık şampiyonluk hasreti döneminde Galatasaraylı oldum ve hatırı sayılır sene şampiyonluk görmedim.

Fakat böyle devre arası yapılan transferler, daha öncesinden rastladığım manzaralar değil ve ciddi anlamda rahatsız ediyor beni. Sezon sonu 20 puan farkla da şampiyon olsak rahatsız eder. Çünkü, seneye beklenti bu yönde olacak, bir sonraki seneye de. Böylesi hadiseler beklenti tetikler, bizde de böyle olacağından endişe ediyorum.

Saygılar bizden...

Saunders82 dedi ki...

Valla taraftar tepkisinden çok bu kadar beklediklerine göre pazarlık yapılıyordur. Bu da bence sezon başı 3 yıllık anlaşılan Leo Franco ihimalini kuvvetlendiriryor.

Nonda kalacak sırf Atletico Madrid maçları için de olsa kalacak.Geçen yıl Meira ile düştükleri hataya bu yıl forvetsiz çıkmayı göze alarak yapamazlar. O kadar aptal değillerdir umarım. İçimden bir ses fazla zorlanmadan, Nonda'nın atacağı gollerle turu çok rahat geçeceğimizi söylüyor.

Yok eğer Kewell ile durum değerlendirmesi yapıyorlarsa durum Rijkaard ile ilgilidir. Ben zaten hatırlarsan Kewell Rijkaard'ın adamı değil, onunla çalışmaz demiştim sezon başında. Ona gol atan adam değil geriye gelip savunma yapacak, koşturacak adam gerek. Bir nevi Sabri gibi hızlı, çevik, geriye çabuk dönen, pas yapan ve tabii teknik kapasitesi yüksek (Sabri'de olmasa da seviyoruz onu o yeter bu takıma, en büyük transfer Sabri'dir) oyunculara ihtiyaç duyuyor.

Anladığım kadarıyla sistemi değiştirecek Rijkaard. Muhtemelen Türk takımlarının nasıl oynadığını çözmüş durumda. 11 kişi göbekte defans yapan takımları kanatlardan yıkacak. Ona belli ki bu yıl şampiyon olalım gelcek yıl Şampiyonlar Ligi'ni Aslantepe'de yeni stadımızda oynayalım denmiş. 1.90'lık Jo'yu boşuna aldırmadı, Caner'i sol açıkta oynatmaya başladı, Keita var sağda, Dos Santos da hem sağda hem solda hem de ortada oyanabilen hızlı, teknik ve son vuruşları golcü kıvamında olan bir oyuncu. Bana alırsa bu yeni sistemde Arda da biraz daha geride oynayacak. Nonda kalırsa bu sistemden sezon sonu gol kralı olarak çıkar. Sağdan soldan durmadan adrese teslim ortalar gelicek kafasına. Tabii Jo'dan dakika alabilirse...

Bana kalırsa biraz daha cesur ve daha çok saldıran, Geretsvari bir takım görme şansımız olabilir. Bu ligde Galatasaray gibi bir takımın 1'den fazla önlibero ile oynama lüksü yok.

Umarım güzel bir 2. yarı izleriz sakatsız, belasız, bol finalli, bol kupalı...

Not: Dünya Kupası'nda oynayacak bir oyuncu daha aldık. Jo'nun bildiğim kadarıyla Dunga ile arası açık. Ronaldinho gibi performans göstermediği sürece çağrılmaz.

euphrates dedi ki...

Beklenti tetikleme konusunda haklısınız.

Ama Baros'un dönüşünün uzaması yüzünden Jo,

Geri dörtlü tecrübe, biraz düzgün bir ayak ve sakatlık diye bağırdığından Neill,

Kewell sakatlığı yüzünden Gio alındı.

Fenerlileşme yok bence.

Bu isimler Gökhan Ünal, Ali Turan, İbrahim Akın da olabilirdi.

Daha iyi olmazdı bence :)