21 Şubat 2010

'Topun çizgiyi geçmesine gerek yok'



Sinan Engin: Topun tamamının çizgiyi geçmesine gerek yok, ben olsam bu pozisyona gol verirdim.

Sinancığım sen bu yüzden ne akıllı, ne zeki, ne efendi, ne centilmen, ne de başka bir şey olursun. Tanrı seni Sinan Engin yaparak gereken cezayı vermiş, bir ömür boyu o beyinle yaşamak, zulümlerin en beteri olsa gerek.

Zaten futbolculuğunda bir şeye benzemezdi. Altı pastan bolca denize gönderdiğin top vardır.

Fotoğraf: taccizgisi'nden alınmıştır.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de duydum ama hiç şaşırmadım bu yorumuna. Sinan Engin yani ne bekliyoruz ki?

mirmak dedi ki...

Gel sen de vazgeç bu komik insanları seyretmekten.Çok kaba olacak ama, yakında hayvanat bahçesine gideceğim kız arkadaşımla birlikte, işte o zaman daha keyifli olur diye düşünüyorum.Gerçek hayvanları göreceğim ne de olsa.

koala dedi ki...

@CaptainIrmak, Star Wars'u izliyordum, reklam arası denk geldim. Zaten asla ve kata bu herifleri izlemem

Mario Jardel dedi ki...

Ne yapsın sinan.. Aziz yıldırım'ın gözüne başka nasıl girebilir ki.. Misal her seferinde gs'ye belden aşağa vurup, güiza çok iyi topçu diyerek olabilir mi ?