25 Mart 2010

Adam olmayı başarabilmek

Dolandırıcılık ve çete üyesi olmak suçundan tutuklandı. Ağır suçlamalar, insanın asla üstüne yapışmasını istemediği suçlar, hele ki dolandırıcılık.

Karaktersizlik, başlıca karakter özelliğiydi, ne tip bir adam olduğu net bir biçimde anlaşıldı.

Galatasaray'dayken, Fenerbahçeli taraftara saldırdı; Fenerbahçe'ye gitti ana-avrat sövüp eliyle '6' işareti yaptı.

Girdiği kabın şeklini alanlardan, en sıvı en vıcık vıcık olanından hem de. Futbolcu olmak, para kazanmak, meşhur olmak, sevilmek hepsi hikâye, öncelikli şart adam olmak. Ne yazık ki, başarabilmiş değildi.

6 yıl ceza alırsa fazla ironi yüklü olur.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepimiz hata yapabiliriz aslında.
Bu olay için bir şey demeyeceğim, üzüldüm.

koala dedi ki...

Tabii ki hata yapabiliriz, hataların toleransı da vardır her zaman ancak bu adam birçok kez hata yaptı. Hata en fazla 2 kere yapılır, üçüncü de aptallık ve kötü niyet olur. Hiç üzülmedim

Unknown dedi ki...

anlıyorum, hatanın telafisi için uğraşmak gerekli haklısın.

Yine de bir burukluk var içimde, nedenini bilmiyorum.

Arkhe dedi ki...

Burukluk değil de içimden geçen tepki daha çok şuna benziyor;

"Yazık. Acıdım."

koala dedi ki...

@ Arkhe; böyle bir adama ancak acınılır zaten ama benim içimde o da yok

MBC dedi ki...

umarim metris´de saglam Galatasaraylilar bu arkadasla ilgilenirler... (böyle biseyin olmiyacagini biliyorum.. orda para konusur ve Akyel´de az´da olsa para mevcutdur..)
---
Akyel´i kücük emre´ye cok benzetiyorum.. insallah sonlarida ayni olur..