24 Mayıs 2010

Bu ülkenin gazetecisi büyük ....


Başlığa yazmayayım dedim. Devamı şöyle; "Yavşak"

TEKEL işçileri; Lost dizisinden, göt bacak gösteren karılardan, en boktan transfer haberlerinden daha önemli hale gelemiyorsa, bu ülkenin gazetecisi büyük yavşaktır.

Ne oldu? 1 ay önce canlı yayınlar, bağlantılar, fotoğraf galerileri, irili ufaklı haberler.

Bugün hepsi 'kader'ine mahkûm. 3-5 sendika ağası öğlen tatiline denk getirdikleri 'eylem'le, 30 madenciye, TEKEL işçisine destek olacak.

Yavşaklık iliklerine kadar işlemiş; sendikacısından gazetecisine, politikacısından spor kulübü yöneticisine kadar.

Lüfer'in bilmem kaç santim boyu ile uğraşan lümpen züppeler; ekmeği, aşı, hayatı için savaşan işçilere zerre kadar dokunmuyor, ilgilenmiyor.

Ulan; nasıl bir ülke, nasıl insanlar anlam veremiyorum. Coğrafyadan kaynaklanıyor diyeceğim ama dibimizde neler olup bittiğini görüyoruz.

Unutmadan, o lüferler götünüze girsin. İnsanların yaşamlarını kurtardık, şimdi sıra balığa geldi.

Ayrıca o kampanyayı düzenleyen ibneler, rakı masalarında sarı kanat, çinekop, yaprak lüfer diye 10 santimlik yavru lüferleri afiyetle yiyorlardı. Ne oldu da, birden lüfer aşkı depreşti anlayabilmiş değilim.

Benim yeşilci, sevgi kelebeği doğa dostu insanım da, bir bokla ilgilenmez, bu tip organizasyonlara enerji harcar. Sorsan, ne önemli bir bok yediğini sanıyordur.

Nereden nereye geldim, ben de bilmiyorum...

1 yorum:

MizahiGeveze dedi ki...

Basın bağımsız değil.İktidar kimse ülkenin her dalında onun borusu ötüyor malesef.