12 Haziran 2010

Günlük maç tahminleri vol.2


Evet dünkü iki maçta sıfır çekmemin ardından, yılmıyorum, yıkılmıyorum ve ikinci gün tahminlerimi veriyorum.

Evet, ilk maç Güney Kore-Yunanistan. Kısır geçmesi olası 1-0'lık Yunanistan galibiyeti bekliyorum. Gol Samaras'tan gelir.

Herkesin merakle beklediği Nijerya-Arjantin maçına gelecek olursak. Bir yanım Nijeryalı, bir yanım Arjantinli. Futbolun gerçeklerini masa üstüne koyduğumda orta sahasında Mikel'i de kaybetmiş Nijerya'nın 3 gol yemesini bekliyorum. Maç 3-0'lık Arjantin galibiyetiyle biter. Goller Tevez (2) ve Messi'den gelir.

Ve son maç İngiltere-ABD. İngiltere 60 yıllık bir rövanşın peşinde olacak. Pek çok kişinin favorisi olan İngiltere'nin maçı 3-1 kazanacağını düşünüyorum. Goller Rooney, Lampard ve oyuna sonradan girerse Crouch'tan gelir. ABD'nin tek golü Beasley'den gelir.

Zevkli be, insan göt olsa da zevkli oluyor. Deneyin valla.

3 yorum:

akakiyeviç dedi ki...

Dün 2'de 2 yaptım ve bu gazla,bugünkü maç skorlarını veriyorum :D

G.Kore 3-1 Yunanistan
Arjantin 2-1 Nijerya
İngiltere 3-0 USA

Imagine dedi ki...

İlk maçlar beklediğim gibi geçti, bugünkü maçlar için ben de tahmin de bulunayım bari,

Güney Kore alır diyorum 1-0 veya 2-1.
Arjantin ilk maçında zorlanır ama bi şekilde 2-1 galip gelir.
İngiltere de 4-1 yapar coşar, Rooney'nin hat-trick'i de maça damga vurur diyerek bitiriyim.(İngiltere maçını izleyemeyeceğim maalesef akşam, içim gidiyor)

Saunders82 dedi ki...

Gecenin maçını 4-0 İngiltere kazanır. İngiltere çok gol kaçırır şimdiden haber vereyim...