8 Temmuz 2010

Babaları çoğul piçler


Uzun zamandan bu yana ağzımı bozmamak için gerekli önlemleri kendi içimde almıştım ama bunu görünce dayanamadım.

Ataköy'de sayılarının kaç tane olduğunu bilmediğim piçler, yaklaşık 20 kediyi boş bir alana götürerek, yanlarında getirdikleri köpeklere parçalatmışlar.

Özellikle yavru kedileri katlettiren bu babaları çoğul piçler bulunursa sevinirim. Yalvarıyorum denk geleyim böyle bir olaya. Lütfen böyle bir hadise gerçekleşirken, ben de orada bulunayım bir biçimde.

Son günlerde iyiden iyiye arttı sayıları, bu olayların. Hepiniz geberin orospu çocukları.

6 yorum:

Ozan dedi ki...

ya şu hayvanlar için adam gibi bir merkez yapılsın yeter ya bir kedi aldım hamile 6 tane yavru doğurdu ben merkeze vermeye kıyamadım ama vermek zorunda kaldım ben kıyamazken bu hayvanlara bu orospu çocukları nasıl acımıyorlar bir kampanya başlatsınlar şu hayvanları sokaktan toplayın sırf kedi değil köpekler kuşlara ne eziyetler yapıyorlar sırf köpekler için barınak var kediler için büyük bir barınak yok devlet bu olaya el atsın ya yazık valla şu hayvanlara bugün bu hayvanlara eziyet edenler yarın kim bilir kimlere eziyet eder

koala dedi ki...

@ Ozan, psikopat nesiller yetişiyor bu ülkede. eskiden böylesi olaylara ayda yılda bir rastlandın. Şimdi her gün görüyoruz. yavruların fotoğrafı var mı? Kızıma arkadaş istiyorum da..

Ozan dedi ki...

şuan iki tane var abi annesiyle beraber beşini verdik biri kız biri erkek bir yaşını doldurdular fotoğrafları ben sana mail atıcam abi

koala dedi ki...

@ Ozan, bekliyorum fotoğrafları

Mario Jardel dedi ki...

Allah belanızı versin sizin ! Düşünüyorumda o zavallı kedicikler bir ilgi bulabilmek için onların ayağına dolanmış, bir tabak süt, bir tas artık yemek için yanlarına gelmiştir.. Bunlarda aşağlıkça pitbulllarına parçalatmışlardır... İddia ediyorum bu işi yapan iğrenç pislik mahlukatlar gözünü kıpmadan dahi adam öldürebilecek caniliktedir... Çünkü hiçbir insani duygu korumasız hayvanların zevk için vahşice öldürülmesine göz yumamaz !

Saunders82 dedi ki...

Adam gibi Hayvan Hakları ya da AB normları uygulansa polisin bunları yapanların peşine düşmesi lazım ama nerde? Bunlar psikolojik olarak rahatsız bireyler bugün kedi öldüren yarın insan öldürmenin de nasıl bişey olduğunu merak eder ve fırsatını kollar.

Dediğim gibi bunların yakalayıp SAW türü işkence edeceksin başka türlüsünü anlamayacaklardır.