12 Temmuz 2010

Bu yavşaklar telef edilmeli


Karambole geldi, üstüne bir şeyler yazamadım. Hazır sinir tepemdeyken, dokunsan patlayacakken yazayım diye düşündüm.

16 yaşında, zihinsel engelli A.Y. Antalya Yetiştirme Yurdu'ndan, Aileden Sorumlu Bakan, yurdu teftişe gelecek diye Siirt'e kaçırılırken, bir trafik kazası nedeniyle bütün eteklerdeki taşlar döküldü ve gerçek ortaya çıktı.

Şimdi yavşaklığa bak ki, kaçırmak için götürülen yer Siirt. Siirt neresi? Daha yakın geçmişte, Türkiye'nin en aşağılık olaylarından birinin ortaya çıktığı yer. İlköğretim öğrencisi 4 kıza, aralarında okul müdürü yardımcısı, esnaf ve kantincinin de bulunduğu 20 kişinin dört yıl boyunca tecavüz ettiği ortaya çıktığı yer yani. Gerçi olayların başlangıcında jandarmadan tutun da polise kadar geniş yelpazeye uzanan isimler geçiyordu. Olay alelacele kapatıldı. Ayrıca Siirt, Türkiye'nin tecavüz başkenti oldu da bizim mi haberimiz yok. Sadece şu bile, Siirt'te her türlü olayın kapatıldığını gösterir.

Neyse biz geçelim A.Y konusuna. Bu nasıl bir aşağılık davranıştır ki, zihinsel engelli kıza tecavüz edersin ve hamile bırakırsın? Ya hakikaten biz bu kadar aşağılık insanların oluşturduğu bir toplum muyuz? Hiçbir şeye inanamayacak mıyız bu ülkede; iyiliğe dair?

Bu devletin başında bir tane adam çkmayacak mı? Sorumlusu istifa etmez mi? Bu Antalya Yetiştirme Yurdu'nun başındaki tip her kimse istifa etmeyi niye düşünmez?

Bu ülkede devletin güvencesindeki yetiştirme yurtlarında savunmasız çocuklar daha ne kadar tecavüze, tacize uğrayacak?

Her sabah "Bugün güzel olacak" diye uyanıp, daha saat 11'e gelmeden bütün insanı değerlerimin yerlebir olduğuna şahit olmaktan bıktım artık. Yanlış bir iş mi yapıyorum diye düşünmeden edemiyorum.

Bu suçlara karışan orospu çocukları telef edilmeli. Ciddi anlamda telef edilmeli diyorum, gönderme filan yapmadan söylüyorum.

Çaresiz kalan insanlardan her biçimde faydalanmaktan zevk alan, aşağılık, iğrenç, mide bulandırıcı insanlar sürüsüyüz.

Şu kızın gözyaşlarında boğmak gerekir, bu işi yapan yavşağı.

9 yorum:

koala dedi ki...

@ Suat; kusura bakma yorumunu onaylayamadım. istersen o en baştaki cümleyi yazmadan yeniden yollayabilirsin. kusura bakma

MizahiGeveze dedi ki...

Tabiki öyle bir toplum dğeiliz.Bu orospu çocukları terih boyunca her ülkede oldular olacaklar.Belki de dünya bunlara bakarak "birbirininiz değerini bilin" diyor bizlere...

Orospu çocukları !!!!

Confeng dedi ki...

"Her sabah "Bugün güzel olacak" diye uyanıp, daha saat 11'e gelmeden bütün insanı değerlerimin yerlebir olduğuna şahit olmaktan bıktım artık."

Hepimiz öyleyiz abi, Allah hepsinin belasını versin.

TribunselSevda dedi ki...

Bu düzen değişmedikçe ülkede değişmez.

Yazık gerçekten çok yazık

Atilla Çelik dedi ki...

Din, toplum örf ve adetleri kisvesi adı altında insanların beynini daracık bir alana hapsetmekten ziyade insanoğlunun feci iradesizliğinden kaynaklı bu tür orospu çocukluğuna ne ad koyulur bilemiyorum. Beyninin içinden nice küfürler geçse de boca edemiyorsun buraya. Ahlaksızlık diz boyu. İnsanlık denen şey her geçen gün eriyip bitiyor. Nereye kadar bilemiyorum.

Bu zavallı insanlara bu eziyetleri çektirenlere kaslı, kasnaklı, ensesi katmanlı, kocaman siyahiler en büyük acıyı yaşatsın o itoğluitlere.. O bile kesmez ya..

koala dedi ki...

@ aLican; düzeni düzmek lazım önce.

@ Atilla Çelik; çok açık söyleyeyim, senin küfür edebiliten olduğunu düşünmemiştim hiç

Saunders82 dedi ki...

Tecavüz Dayanışması

" Siirt’te dördü kardeş, 7 ilköğretim okulu öğrencisi kıza 14-70 yaş arası onlarca erkek tecavüz etti. "

Kongo'nun Goma kentinin duvarlarında kadınlara ve çocuklara tecavüz etmenin kötü bir şey olduğunu anlatan duvar resimleri(!) vardı. Şaşırmıştım ama şimdi Türkiye'de de gerekliymiş diye düşünüyorum:(

Kaynak: catman - Süha Derbent

Fotoğraf için:

http://www.fotokritik.com/2235282?pgNb=1#pager

Atilla Çelik dedi ki...

Sevgili Ozan,

Günlük hayatta küfür etmediğim ve kullanmadığım doğrudur. Ama misal bir grubu ya da elemanı öveceğim zaman küfrederek överim. Öyle garip bir huyum vardır. :)

Ahlak meselelerinde çok kati düşüncelerim ve sert tepkilerim vardır. Bu tür olaylara hiç dayanamam ve nefret ederim. Kendime göre çok sert ahlak kurallarım vardır. Hastaların, garibanların, masumların ve kimsesizlerin bedeninden faydalananlara insan denmez. Hayvan hiç denmez. Hayvanlara bile hakarettir bu. Bu durum çok ama çok başka bir şey. İfade edilemeyecek kadar pislik ötesi bir durum. İşte bu tür şeylerle karşılaşınca bazen keşke İran'daki cezalandırma yöntemi olsaydı bu tür olaylarda diyesim oluyor.

koala dedi ki...

@ Atilla Çelik; o İran'daki hadiseye ben de sıcak bakıyorum ama tabii duruşa ters. başka yöntemler olmalı mutlaka