11 Ekim 2010

Orospu çocuğu demek bu götverenlere az bile -tamamen küfür var-




Ben bu ülkenin üniversite öğrencisini de sikeyim, üniversitelerini de sikeyim, bunların gelmişlerini, geçmişlerini, sülalerini sikeyim.

İzmir Bornova'da, 4 tane orospu çocuğu, bir büfecinin baktığı sokak kedisini tekmeleyerek öldürmüş.

Orospu çocukları ellerindeki pitbull'la kediyi saldırtmış önce. Beceremeyince sinirlenmişler ve tekmelemeye başlamışlar hayvanı.

Ulan var ya sizin inandığınız bütün değerlerin amına koyayım ben. Orospu çocukları şu an birisini görsem tekmeyerek öldürmezsem adam değilim. Lan nasıl bir psikolojidir bu, nasıl bir iğrençliktir.

Ege Üniversitesi'nde okuyormuş bunlar. Sizi üniversiteye alan sistemin de...

Özür dilerim ama kendime hakim olamıyorum, hâlâ etkisindeyim.

Not: 687 TL para cezası verilmiş katil piçe.

16 yorum:

Yiğit dedi ki...

Bunun bir de videosu var. Şerefsiz herif tekme atmaya çalışırken ayağı kayıp düşüyor ve sonra da hıncını kediden çıkartıyor. Son sahne bakılacak gibi değil, resmen American History X kıvamında.

Ozan dedi ki...

anne kutsal bir değer ama bu piçlerin anasını gözlerinin önünde evire çevire becericeksin bak bakalım canları yanmıyormu ibnelerin şerefsizler ya

CaptainIrmak dedi ki...

abi herifler yakalanmış mı koyduğun fotodan öyle anladım.. var mı yakalandıklarına dair bir haber?

koala dedi ki...

@ CaptainIrmak; yakalanmışlar ama kanunen böyle bir suç yok salıverilmişlerdir

outlaw dedi ki...

ruh sagliklari bozuk ve benim de ruh sagligimi bozuyorlar hizla...

SirEvo dedi ki...

300 TL'ye salıvermişler. Yazıklar olsun ya.

ozdmroz dedi ki...

İzlemedim görüntüleri, ama netten yazılanları takip ettiğim kadarı ile izlemiş kadar oldum. Tek bir şey söylüyorum. o orospu çocuklarını bana verin bakın neler yapıyorum, sülalesini siktiklerimin insanlıkdışı mahlukatları...

ozdmroz dedi ki...

Buarada isim vereyim mi bilmiyorum ama malum sözlük yazaları infialde 2 gündür. fotoğraftaki şerefisizin ismine entry'ler giriliyor. Facebook'ta grup kurulmuş, ciddi derecede afişe edilmiş. Umarım hakettiğini bulur şerefsizler.

Mario Jardel dedi ki...

Abi genelleme yapmak istemiyorum, pitbull besleyenlerde alınmasın ama bu hayvanları sadık dost olarak bilinen "köpek" ile karıştırıp besleyen insanların %90'ında inanılmaz bir sadistlik görüyorum. Bizim burada da façaları gündüz çıkartmaya yemediği için geceleri bu hayvanları gezdiren tipleri görüyorum. Zavallı sokak köpekleri nasıl bir içgüdü içersindelerse artık bu canavarlara havlaya havlaya kaçıyorlar. Garip dimi hem havlıyorlar, hemde kaçıyorlar. Geçen bu canavarı gezdiren bir çocuğun tepkisi isi şu oldu " canına mı susadın a...ko..nun köpeği s.. git." işte böyle bir hayvansever bu canileri besleyenler. O besledikleri hayvandan daha caniler. Şundan eminim ki bir çoğu bu ibnetorun yaptığı gibi o kediyi gözünü kırpmadan öldürecek sadistliğe sahip. Daha önce de görmüştük kedileri pitbullara parçalatanları. Onlar ne kadar insansa bu da o kadar insan işte. Aradaki ortak özellikte belli. İkiside bu canavarları "sadık dost" diye bilinen "köpek" sıfatı ile besliyorlar. Ondaki canavarlık kendi ruhlarına da işlemiş ve bunu böyle orospu çocuğu olduğunu tescilleyen bir davranış ile belgelendiriyorlar.. Hiç bir şey olmaz bu ülkede.. Nitekik 300 lira ceza ödeyerek salıverilmiş bu şahıs.. O cani, potansiyel katil ruhu ile hala aramızda dolaşacak.. Evimize gelen zavallı bir sokak kedisi var, besliyoruz. Bu canileri sokaklarda gezdiren katil ruhlu tipleri görünce hayvancağızı bir gün kanlar içinde göreceğim endişesini taşır oldum artık !

Ozan dedi ki...

@ozdmroz linkleri verebilirmisin bana ?

ozdmroz dedi ki...

@Ozan Ege üniversitesi sayfasında yeterince afişe olmuş.

http://www.facebook.com/...ge-universitesi/8503604491

Kediyi öldüren piç kurusunun ismi Ufuk Günaydın. Ekşiden bu isme açılan entrylerden herşeyi okuyabilirsin.

ayrıca protesto için.

http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/...asp?id=584

can metin dedi ki...

bir de "alkollüydüm hatırlamıyorum." benzeri açıklamada bulunuyor arkadaş. insan öldürme, tecavüz gibi bir sürü olay sonrasında da bu sözleri duyuyoruz. sonra da pişkin pişkin sözler söyle. güzel memleket anasını satayım.

koala dedi ki...

@ can metin; onun götüne alkollü bir biçimde kalas sokmak lazım, hatırlamamak için sonrasında, o zaman aklı başına gelir belki.

van auger dedi ki...

ne güzel lan.bu şerefsize aynı şeyi biz yapsak hapislerde sürünürüz, ama o şerefsiz sırf hayvan olduğu için savunmasız bir canlıyı döve döve öldürüp 687 lira ile kurtuluyor.hukuk sistemi hayvana zarar veren adamın, insana da zarar verebileceğini ne zaman öğrenecek? piç kesin üzülüyordur evde "ulan a... k...
kedisi yüzünden cebimdeki paradan oldum diye".

Adsız dedi ki...

o adamları bana buluyorsunuz adreslerini alıp götlerini sikicem o orospu evlatlarının

Adsız dedi ki...

sizin ejdadınızı sikerim anasının amını götünü siktiklerimin evlatları siz kimsiniz lan küçücük hayvanı tekmeliyorsunuz sizin ananıza sokarım orospu çocukları ananızı siktiricem olum sizin hayatınızı sikicem.