28 Ekim 2010

Penis restoranı


İnsan gazeteci olunca ilginç şeylere bakmak zorunda kalıyor. Burada hep siyaset-spor ikilisinde gelip gidiyoruz, can sıkıcı bir perşembe gününde, bu kapalı havada, havanızı değiştireyim dedim.

Çin'in başkenti Pekin'de bir restoranın menüsünden fotoğraflar görüyorsunuz. Çin'in en 'elit' tabakasının yediği, afrodizyak etkili bu yiyecekler, sizin de anladığınız üzere penis.

30 tür hayvanın penisleri, afiyetle yeniyor. Tabakların fiyatı minimum 30 dolardan başlıyor. Geyik, maymun, yak, koyun, köpek, kedi, inek gibi hayvanların penisleri çeşitli türlerde yapılıyor.

Çorbası, tatlı peynir ve salatayla, şiş şeklinde envayi çeşit türden yapılıyor.

Buyurunuz fotoğrafları.

Valla ben gazetede çıkması için baskı yapıyorum ama kabul edecekler mi bilmiyorum...

Neyse siz tadını çıkartın..

Bu arada, postu okuyanlara sorum şudur: Yemeye cesaret edebilir misiniz? Baştan söyleyeyim, iki dünya bir araya gelse yemem.





13 yorum:

outlaw dedi ki...

mevzu cesaret de değil, o penisler kodamanlara lüks lokantalarda servis edilsin diye kaç hayvan katlediliyor? bunu düşünüp de midesi bulanmaz mı insanın ilk önce?

Unknown dedi ki...

Bizim mutfağımızda da bu tarz bir çorba var, cinsel organ çorbası. Ben içtim ve valla ne yalan söyleyim baya güzeldi tadı.

koala dedi ki...

@ FGD, sizin mutfak hangisi?

Unknown dedi ki...

Türk mutfağından bahsediyorum, özel olarak trakya mutfağına ait. Beyazıt veya Kabataş'ta yapan yerler vardı sanırım.

koala dedi ki...

@ FGD; hayatımda duymadım da rastlamadım da. İlginçmiş bak. Senin içtiğin çorba neye aitti?

Atilla Çelik dedi ki...

Hahaahahahaahah allah cezanı vermesin sevgili Ozan! Yarıldım be! Senin içtiğin çorba neye aitti ha demek? Hahahahahahaaha. Of yaaa, beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün. :)

Ayıp olacak ama her ne kadar penis olmasa da bizimkiler koç taşşağı yemiyor mu? :)))

Unknown dedi ki...

Normalde koyundan yapılıyor ama benim içtiğim neydi hatırlamıyorum valla. Bide koç yumurtasıda yenir, duymuşsundur sanırım bunu.

Ozan dedi ki...

bu çinlilerde ne mide var arkadaş

koala dedi ki...

@ Atilla Çelik; eyvallah koç taşşağı da garip ama direkt penis halinde yemek başka bir şey. Ben onu merak etmiştim sadece.

Koray Gök dedi ki...

adamlar hem y.rraa yiyor, hem de para veriyor, cehennemi yaşıyorlar resmen.

Pan Monroe dedi ki...

ilk resme dönüp dönüp bi daha bakanlar grubunda ben de varım, itiraf ediyorum.. valla keyiften değil, hayvanı çözmeye çalıştım.

koala dedi ki...

@ Pan Monroe; valla maymuna ait. pek haşmetliymiş. bir de insan için maymundan gelme derler. bok yesin darwin...

Unknown dedi ki...

hocam, biz çorbasını içmesek de değişik şekilde her zaman yiyoruz. "yok yemedim" diyen varsa helal olsun koçuma:)