21 Kasım 2010

Vay pezevenk!

İbrahim Tatlıses Dalaman'da bir otelde verdiği konserde, küçük bir hayranı için mikrofondan "Vay küçük orospu" deyince, küçük kızın ailesi küplere binmiş.

Hiç küplere filan binmesinler. Sanki İbrahim Tatlıses değil de, Sergey Rahmaninof konserine gitmişler. Bunda alınacak ne var ki, yani 10 yaşındaki kızına 'orospu' demesinden doğal ne olabilir?

Türkiye'de yıllarca en büyük sanatçı diye yutturulmaya çalışılan bir heriften söz ediyoruz. Sesi güzelmiş. Eeeeeee, sesi güzel de söylediği şarkılar nasıl? Ya da sesi harika da (kaldı ki, ben öyle güzel bir sesi olduğunu filan düşünmüyorum. Bana daha çok sığır inlemesi gibi geliyor) herifin kişiliği ne menemdir?

İnsanların bu tip şeylere şaşırmasına, ben daha fazla şaşırıyorum. Eldeki malzeme bu işte. 10 yaşındaki kıza orospu deyince mi herifin ne olduğu ortaya çıkıyor.

Bu halkın beğenilerini alt alta sıralamaya kalksam, zaten neden şu anki durumda olduğumuz ortaya çıkıyor. Siyaset, sanat, spor, müzik, iş hayatı v.s. v.s. Hepsinden bir çırpıda onlarca isim sayabilirim, ne bok olduğumuzu gösteren.

Cahilliğini "Urfa'da Oxford vardı da biz mi okumadık" diyerek, savunan bir adamın, bu ülkenin 'İmparator'u, baştacı, büyük sanatçısı olarak addedilmesi, kendi cahilliğimizin narsizminin bir dışavurumu.

Hayır ironiye bak ki sen, herifi dinleyenler arasında Kültür ve Turizm Bakanı da var. Üstelik bu rezillikten sonra bile dinlemeye devam ediyor, konser sonrası fotoğraf çektiriyor. Bunun üstüne ne denebilir ki?

Bayılıyoruz 'kendimiz' gibi olan sanatçılara, politikacılara, sporculara, işadamlarına. Bizden biri diye yutturuyorlar, bizler de embesil bir neslin çocukları olarak bu yalana inanıyoruz.

Bok bizden biri. Senin yiyemediklerini yiyip, senin gidemediğin yerlere gidiyor; senin binemediğin arabaya binip, senin alamayacağın kıyafetleri giyiyor. Herifin kravatı senin maaşından fazla, bir gecede restoranda bıraktığı para senin bir yıllık maaşınla eşdeğer. Ama bizden biri değil mi?

Nahhh sizden biri. Senin hayallerine sığmayacak bir yaşantı sürüyor, seni de "Biz ezildik, biz yoksulluğu da biliriz, biz halktan kopmadık" diye, tek ayak üstünde yalan rüzgarı tadında takılıyor.

Bizden biri başbakanımız var ya, hah işte. Bütün bu söylediklerim kendisi için geçerlidir. Sen, bizden biri diye kendini avut, elin oğlu milyarlarca dolarlık servet yaptı İETT'de memur geçmişiyle.

Neyse durmak yok, sikilmeye devam.

Not: Yorumlardan anlaşıldığı üzere küfür etmemden şikâyet eden arkadaşlar var. Gerçekten umrumda değil. Beni tanıyanlar normal hayatımda da, kimseden çekinmeden böyle konuştuğumu bilir. Burada kimseye sevimlilik yapma çabasında değilim. İçimden geldiği gibi yazıyorum. Hoşlanmayan için sanal alemde binlerce blog var, Benimkisi de böyle. İsteyen okur, isteyen okumaz...

10 yorum:

aLican dedi ki...

Abi yanlış anlamada hastayım sana ya :D Küfür harbiden çok yakışıyo yazılarına..Aynen durmak yok sikilmeye devam

bss dedi ki...

aıuehaıeuaheuaı konuların içinde yakalanması gereken çok daha farklı şeyler olupda sadece küfüre takılmışsa o kişi zaten okumasın...

baba der ki....... dedi ki...

benden bu kadar. ne farkin kaliyor o zaman ibrahim tatlises ten. bak onun saksakcisi kultur bakani senin saksakcinda alican
ben artik izlemiyorum seni. dert etme ikimiz icinde kayip degil

koala dedi ki...

@ baba der ki; sen gittin ya, herkesi sen sanırım artık.

Ozan dedi ki...

babamın bir lafı var paranın akıllı adamda işi ne işte örneği ibrahim tatlıses para var akıl yok adam da e o da parayla alınacak birşey olmadığı için oluyo böylr öküzlükler

Saunders82 dedi ki...

@baba der ki; "ne farkin kaliyor o zaman ibrahim tatlises ten"

Zeka yaşın kaç abi senin? Biri 10 yaşındaki kıza küfrediyor, belki de daha o sözün anlamını, ne olduğunu bilmediği, hiç duymadığı bir şeyi Türkiye'nin en büyük türkücüsünden duyuyor (!) (Halka mal olmuş bir insan kendisi a.q.) Diğeri sisteme başkaldırıp onun dönen çarklarına küfür ediyor.

Harbiden zeka yaşın kaç?

aLican dedi ki...

Aha şakşakçı olduk iyi mi :) Hakedeni şakşaklarım..Zoruna gidenin borusuna gitsin

Ozan dedi ki...

saunders dağıtmış ortalığı yürü be :D

Tanita Tikaram dedi ki...

Her aksam evde kutunu aciyorum, turnikeden geciyorum, carkifelegi ceviriyorum ile zihin jimnastigi yapan halkin prim verdigi bir turkucu, eline firsat gecince futursuzca ortaya salliyor. talk show'da orda burda az cok zaten ayni ayarda konusulup yazanlar.. anani da alt git manset olmustu bi zamanlar, eh imam osurursa, cemaat sicar derim ben de bu ise..

footballMovement dedi ki...

konudan çok not kısmı için bi iki kelam edicem..

Blog nedir agbi?
hele hele bu kişisel blog ise ne anlama gelir?
o kişinin rahatça içinden geçenleri yazıp ahkam kestiği yerdir.
benim bloguda bu yüzden takip etmiyorlar :d

ağbicim, kardeşim veya dostum, uzun zamandır takip eder ve severek okurum ben bu blogu oda böyle açık seçik olduğu içindir..o küfür edenlerde sanki bana tekkede yetişti amk!

Hilmi...