7 Ocak 2011

Eşeğe grup halinde tecavüz eden piçler


Muğla'nın Milas İlçesi'nde 4 adet orospu çocuğu, dağa götürdükleri eşeğe tecavüz etmişler.

Bu yavşaklar hadiseyi gruba çevirip, hayvancağızın ayağını bile kırmışlar, hadise esnasında. Puştların biri yakalanmış, diğer üçünü ise polis arıyormuş. Yaşlar 12 ila 32 arasında değişiyormuş. Hayvancağıza onlarca kez tecavüz edilmiş.

Ya hakikaten bu ülkede güzel haber almak ne kadar zor. Bu puştlar yakalandı diyorum ama adalet sistemi sağolsun (!) bir şey olmamış gibi aramıza salıverecek. Sonra bekleyeceğiz bunların eşekten, insana dikey geçiş yaptığı haberlerini almayı.

Kesmeyecek çünkü orospu çocuklarını eşeğe tecavüz etmek. Nasıl garip yaratıklarla iç içe yaşıyoruz?

Lan bu yaratıklarla aynı havayı almak, bunların da oy kullandığını bilmek bile beni huzursuz etmeye yetiyor.

Ya hakikaten yeter ama. Ülke ülke değil yavşak ordusuna döndü. Ah ulan elimde imkân olacak, bu orospu çocuklarını atlara siktirtirim yemin ediyorum.

Geçireceksin atı bunların önüne, sokacaksın götlerine o yarağı, götlerinden kan gelene kadar siktirteceksin bu piçleri.

8 yorum:

melih dedi ki...

abi bunları yakalıcan, eşşeğin önüne koyacan. Sıra eşşek diyeceksik. Akılları başlarına gelir belki. Biz de bunlar kadar oksijen tüketiyoruz. Ağaçlar bile bunlardan faydalı be. Oksijen veriyor, olmadı kes masa sandalye yap, yetmedi kes yak ısın. Bu orospu çocuklarını sabun yapmak lazım. YETER ARTIK yaa.
Bi'siktirin gidin artık bu memleketten.

Ozan dedi ki...

o yarrak götlerinden girecek ağzından çıkacak orospu çocuklarının lan bu kadar mı azdınız be gavatlar şerefsiz orospu çocukları ya o at yarrağıda kesmezse bunları götüne kızmış kazık sokacaksın

13_rüzgar_13 dedi ki...

Eşek ya da ata vermek yerine Melih ve Ozan kardeşlerimize vereceksin.Onlar gereğini yapacak gibi duruyo :)

koala dedi ki...

@ 13_rüzgar_13; yemin ediyorum koltuktan düşmek üzereydim. uzun zamandır bu kadar gülmemiştim

Saunders82 dedi ki...

Ben de yarıldım şu an 10 dakikadır gülüyorum 13_rüzgar_13'ün yorumunu okuduğumdan beri

kaptan dedi ki...

baba senden iyi stalin olur:))))

Adsız dedi ki...

onların da 1 oy hakkı var bizim de deyince kızıyorlar bi de..
haklıydı aysun :)

van auger dedi ki...

işin kötüsü muhtemelen eşşeğe,köpeğe uçkur çözen, bunlar gibi dolu insan var ülkede.sadece bunlarla bitmeyecek derecede fazla.