27 Ağustos 2011

Sürünüyorum


- Taraftar kart alın.
- Yok lan bizi düşürün.
- Başvuru yapmaya gidiyoruz.
- Başvuruyu yaptık, peçeteye yazdık.
- Arada taraftar kart almayı unutmayın ama.
- O değil de, peçete olmazsa, Mehmet Ali Aydınlar'ın kulağına fısıldayalım.
- Lan, Aziz Yıldırım tişörtü almayan bizden değildir.
- Barcelona tırsıyormuş, UEFA'nın işine gelmiyor.
- Türk'ün Türk'ten başka dostu yok.
- Pşşt, 'taraftar kart' diyorum.
- Michel Platini için ibne diyorlar lan.
- Dün akşam camdan bağırdık 'bizi düşürün' diye.
- Taraftar kart almayan, cinconlu olsun.
- Mehmet Ali Aydınlar'ı kulüpten atalım ama atmadan önce taraftar kart alsın.
- Cemaat lan, cemaat.
- Cemaat de taraftar kart alsın o vakit.
- Altan başkan olsun.
- UEFA karar versin, her futbolsever taraftar kart alsın.
- Yok oğlum, Barcelona siyah forma ile çıksın sahaya.
- Şüphesiz ki taraftar kart almayan bizden değildir.
- 'Sürünüyorum' single'ı çıkartalım, çok satar.
- Bütün dünya kulüpleri siyah forma giysin.
- Ama taraftar kartı.
- Aziz Yıldırım tişörtü.
- Damacana su çıkartıyorduk, ona ne oldu?
- Bence taraftar kartı almayan kesin göttür.
- Duydun mu, bu süreçte 35 milyon olmuşuz.
- Taraftar karttan oğlum.
- Yaa şeyy, başvuruyu mail olarak atmıştık, uyduya takılmış.
- Taraftar kart alanın çükü 5 santim uzuyormuş.
- Hadi ya. Ben Aziz Baba tişörtü aldım, 2 santim uzamıştı.
- Güvercin Federasyon'a ulaşmak üzeredir, ayağına takmıştık başvuruyu.
- Taraftar karttan sonra bir de ne çıkartsak, şu süreçte iyi götürdük. Satmadığımız şey kalmadı.
- Aldığım son duyumlara göre Barcelona ve Real Madrid sarı-lacivert forma giyecekmiş.
- O zaman taraftar kart alsın ibneler.
- Bizim güvercini vurmuş 8taşlılarla, cinconlar.
- Düşürün bizi.
-Şaka lan şaka, hep biz Timsah olduk, bir de sizi düşürelim dedik. Yoksa 'bizi düşürün' der miyiz?
- Haa, bir de taraftar kart alın. Televizyon da izleyin, canlı yayınla para toplayacağız.
- Hacı, hani zenginler kulübündeydik, ilk 10'da falandık. Hayatımız timsah lan. Yeminle Florida'ya yerleşeceğim bu yüzden.
- Lan oğlum, gitmeden önce taraftar kart al. ABD'li yavşaklara söyle, onlar da alsın.

Şike gibi bir utanmazlığı paraya tahvil eden başka hiçbir kulüp tanımıyorum. Şike zaten başlı başına aşağılık bir durumken, şu yapılanları isimlendirmekte güçlük çekiyorum.

Yazık, hakikaten yazık.

Bir de unutmadan, "Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner." Özhan Canaydın döneminde söylenen 'dilenci, fakir fukara' laflarının hesap döngüsü de tamamlanmış oldu.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Her tafartar grubunun içinde mutlaka kafası çalışmayan, aşırı uçlarda fikirleri olan, ciddiye alınmayacak , fanatizmden gözleri körleşmiş insanlar vardır.Ben bir Galatasaray taraftarıyım ve her zaman kendi klubümün bu tarz taraftarlarından nefret ederim. Ama inan bu tür gereksiz taraftar sayısının, toplam taraftar sayısına oranı kesinlikle Fenerbahçe'de diğerlerine göre çok yüksek. Konu Fenerbahçe olunca her kesimden taraftarının IQ seviyesi en düşükte eşitleniyor. Bu olaylarda artık iyice kantarın topuzunu kaçırdılar.Aziz Yıldırım'ın son yıllarda yarattığı taraftar profilidir bu.Şimdi babaları içerde olunca kafası kesik tavuklar gibiler.Sadece taraftarından bahsetmiyorum tabii.Gazetecilerinden (nitelik olarak değil title olarak) tutun yönetimine, teknik direktörüne kadar hepsi saçmalamanın kitabını yazıyor.

Adsız dedi ki...

Surunsun ibneler.

cihan dedi ki...

beter olsun pustlar

Adsız dedi ki...

Bunun adi surunmek veya baska bir sey, cemaat kontrolunde olmaktan iyidir.İki gram haysiyetiniz olsa karsi olduğunuz cenahin sevdiginiz kulubun uzerindeki etkisinden rahatsiz olursunuz.Siyasetcileri elestirmek kolay, sizin siyasetciler kadar ikiyuzlu ve cikarci olmaniz bu siyasetcilerin varligini aciklar.Aynaya baktiginizda gordugunuzle elestirdiginiz ayni.

Anonymous dedi ki...

yansın ibnelerin alayı su veren itfaiyenin hortumunu :)

Adsız dedi ki...

Hala cemaat diyor gerizekalı! Uyan da balığa gidelim lan, zaten kendisinin olanı kim niye ele geçirmek istesin mal. Siz değilmiydiniz her fırsatta Tayyip'in elini öpmeye cümbür cemaat giden, ben mi birleştirdim basketbol şubesini ülker'le, hadi hepsini geçtik "adam gibi adam tayyip erdogan" pankartını biz mi açtık tribünde, diyelim üç tane mal açtı , üç tane de yuhalayan çıkmaz mı?

Adsız dedi ki...

cemaat kontrolünde olmaktan iyidir demiş arkadaşımız . ülkerle ben birleştim, fenerbahçe yönetimine iki tane başbakanın önerdiği yöneticiyi ben soktum, adam gibi adam pankartını ben açtım " bu stad tayyibin siktirin gidin " tezahuratını ben yaptım değilmi arkadaş !!! biz ne yaptık biliyormusun arenada o cemaatçilerin ismi söylendiği an stad slıktan yıkılacaktı bu nasıl cemaat kontrolünde olmak . cemaat elini futboldan çek diye basın açıklamarı yaptık . ama şimdi işin ucu size dokununca cumhuriyetin son kalesi fenerbahçe oldu işe bak yaa.