21 Ağustos 2011

Tarihi aptallık


Türkiye Gençler Kürek Şampiyonası'nda Genç B Erkekler kategorisinde birincilik elde eden Fenerbahçeli sporcular, birincilik kupasını gölde kaybetmiş.

Hayatımda bundan daha büyük bir aptallık görmedim. Hakikaten tarihe geçecek bir hadise. Şampiyon oluyorsun, gölde kaybediyorsun. Şu noktadan sonra bulsan da, taşak oğlanı malzemesi olmaktan asla kurtulamazsın.

Türkiye Kürek Federasyonu Başkanı İlhami İşseven'e göre gençler, sevinçlerini biraz 'abartmış'.

Bu olaylar neden Türkiye'de olur, neden Fenerbahçe'nin başına gelir, hepsi muamma. Ama şu gerçek ki, bu olay tarihi bir aptallıktır. Misal ben torunlarıma bile anlatırım bunu, o derece tarihi ve ibretlik.

Bundan sonra kural getirilsin: kupaya sahip olamayana kupa verilmesin. Ya da kürekte kupalar göle atılsın, kim çıkartıp bulursa onun olsun. O kadar kürek çekmenin anlamı yok ki lan!

O değil de, hâlâ gülüyorum, ısrarla gülüyorum, aklıma geldikçe de güleceğim.

17 yorum:

bay tükancı dedi ki...

bi daha bunlara kupa verileceği zaman şişme balondan verilsin diyecem ama bu sefer de onu patlatır bu fenerliler.

Adsız dedi ki...

ulan su ülkede tek akilli adam sendin dimi..

koala dedi ki...

@ Adsız; Yok lan ben de akıllı değilim ama mal da değilim. Aradaki farkı algılayabilir misin ondan da şüpheliyim. Lan malak herif, sen niye üstüne alınıyorsun bunu. Galatasaraylılar şunu yapsa, aynı tepkiyi veririm. Fakat siz öyle adamlarsınız ki, her boku kişiselliştiriyorsunuz. Fenerbahçe babanız sanki beyin hücrelerini siktiğim salakları

Adsız dedi ki...

yok bence sen baya bi malsin da ayni zamanda, o ayri..

koala dedi ki...

@ Adsız; yok yok mallıkta sen ustamsın. rica ederim, alamem o payeyi senden. şu yoruma böyle mal yanıt verebilen bir başkası daha çıkmadı. rica ederim bu bahsi kapatalım, seni ruhani mallığınla başbaşa bırakayım emi benim güzel malım.

Elve dedi ki...

Haberi okudum ve ilk olarak aklıma burası geldi. Bu konu hakkında kesin olarak emindim bir şeyler yazacagına. Çünkü bende kendimi gülmekten alamadım ve hakkaten neden sadece Fenerbahçe'nin ve Fenerbahçe'lilerin başına geliyor diye düşündüm. Düpedüz aptallık.

The Professional Amateur dedi ki...

Aziz de hapiste yoksa amator sporlara verdigi onemi yaptigi katkiyi biliyoruz:)
Hazir bahane de varken Scuba Diving takimi falan kurarlardi..
Fenerbahce'li arkadaslara hemen bahane verelim fazla zorlanmasinlar Real Madrid't kupayi otobusten dusurmus bari avunurlar bununla..
ama gercekten cok komik:))
canim sikiliyodu pazar pazar hazir eglence oldu...

Adsız dedi ki...

@Koala
Şu alemde sana akıllı diyen biri de çıktı ya artık ben hiçbirşeye şaşırmam :))

Adsız dedi ki...

Yazılarını sürekli okuyorum ama çok nadir yorum yapıyorum...Belki hatırlarsın sürekli takip ettiğimi,Fenerbahçeli olduğumu ve özellikle sosyal ve siyasi içerikli çıkışlarına bayıldığımı yazmıştım.Hala da bu çizgideyim ama böylesi basit kahvehanede konuşulacak türde ve genelde ilgili konuda bilgisi olmayanların 'en son kim koydu' tarzında ya da istatistiksel bidi bidi yaptıkları bir yazı olmuş yine...Bence blogunun düzeyini düşürüyor,vazgeçmelisin...Sen daha kaliteli ve düzeyli konularda devreye girmelisin derim naçizane...Saygılar...

Saunders82 dedi ki...

Son Adsız işin ucu birazcık Fenerbahçe'ye değdi mi illa bir yerlerden itiraz oluyor. Nedir bu hazımsızlık? Ciddi anlamda gülünç bir olay var bu dile getirilmiş. Burada her içerikten yazı var gördüğün üzere. Oldu olacak ısmarla bundan sonra yazıları senin istediğine göre yazsın olur mu?

A dan Z'ye birinizin daha farklı olduğunu görmedim. Otur sen de gül işte hakikaten aptallık de, bu sefer gülünç duruma düştük de ama yok. Siz hep haklısınız, bunda gülünecek bir durum yok, kahvehane muhabbeti bu zaten. Sen eminim kürek yarışlarını yerinde izledin. Hatta Londra'da Fener formasıyla Cambridge-Oxford yarışlarına gelen formasının arkasında adsız yazan birini gördüm muhtemelen sendin o...

Adsız dedi ki...

Saunders82 ye...Ben burada sadece yazının sahibi ile muhatap oluyorum,eleştirdiğim paylaşım değil,eleştiri yapılırken ucuza kaçan ifadeler kullanmak...Görüşümü yayınladığına göre eğer cevap verecekse kendisi vermelidir.Senin gibi davranan ve siktir çektiğim çok Fenerbahçeli arkadaşım var benim.Sana da sevgiler...

koala dedi ki...

@ Adsız; Şöyle bir hadise olacak da lafını etmeyecek miyiz? Takımdan ayrı değerlendir bunu. Şu olay Galatasaray'ın başına gelse, inan daha fazlasını söylerdim. Kazanılan bir kupanın gölde kaybedilmesi (bulundu 4 saat sonra) her zaman yaşanılan bir durum mu? Bazen de eğlenmek lazım, hep asık suratlı olumuyor.

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim cevabın için ama ben haberi vermeni eleştirmediğimi gereğinden fazla aşağılayıcı ifadeler kullanıldığına değinmiştim...Birbirimizden gittikçe uzaklaşmamıza hala gerek var mı? Ben senin Şike sonrası çok yazını face de dostlarımla paylaştım(alıntı belirtisiyle)...Ben seni ve yaklaşımlarını seviyorum koala ;) Sevgiler ve yazılara devam...

Adsız dedi ki...

13 14 yasinda bir ergen olsam bayaa gulerdim..

http://www.incicaps.com/r/kanye-serious.gif/

koala dedi ki...

@ Adsız; ben 13-14 yaşında ergenim. rahatladın mı esteban

Adsız dedi ki...

ailecek severek izliyoruz sen, ama bu kadar iyi yazının arasında bu kadar patlak bi tane çıkınca, ister istemez bu yönde tepkiler alıyorsun. rahatım ben çok :)

Adsız dedi ki...

"Kürek takımından neyimiz eksik" diyen Fenerbahçe Okçuluk Takımı, kazandığı kupayı yörüngeye oturttu... :))
-ALINTI-
Not : Can yakmadan,seviyeyi düşürmeden ti'ye almaca(Cambridge-Oxford yarışlarına gelen formasının arkasında adsız yazan kişi)