20 Ocak 2012

Mahallenin tecavüzcüleri serbest, delikanlılarının da götü açıkta kaldı


Kulüpler Birliği ve Türkiye Futbol Federasyonu toplantısından çıkan kararın meali, şikenin affedildiğidir. Çünkü varolan yasaya göre şike yapmanın cezası bir alt lige düşürmektir. Fakat eksi puan uygulaması ile bu karar by-pass edilmiştir.

Toplantıdan sonra bir açıklama yapan Fenerbahçe 2. Başkanı Nihat Özdemir, "58. madde değişmesin. Virgülüne dahi dokunulmasın. Biz herhangi bir şekilde, herhangi bir yolla, Fenerbahçe'nin yarım puanının bile kesilmesine, para cezası verilmesini kabul etmeyeceğiz. UEFA'nın dikte ettiği kararları kabul etmiyoruz" dedi.

Aynı Nihat Özdemir, bundan tam bir ay önce Hürriyet'e yaptığı açıklamada, "Eskiden sadece Fenerbahçe konuşuluyordu. Şimdi iddianame açıklandı. Fenerbahçe'nin yanı sıra 7 Süper Lig kulübü ve bir Bank Asya 1.Lig kulübü iddianamede suçlanıyor. Bütün kulüplerin ve federasyonun bunu düşünmesi lazım. Kulüpler Birliği, bir arada durmalı, 58. madde için birlikte hareket etmelidir. Ben bunu Fenerbahçe için değil, tüm kulüpler için, Türk sporu için istiyorum. Bu, konunun birinci boyutu. 58. madde değişmezse Türk sporu batar" demişti.

Garantiler alındı, şimdi 'delikanlılık zamanı!' Bundan bir ay önce Türk sporunu felakete sürükleyecek, 58. madde, bugün değiştirilmemeli...

Bazen fazla iyi niyetle yaklaşıyoruz pek çok konuya. Katillerin affedildiği, tecavüzcülerin yırttığı, bir kadını 25 yerinden bıçaklayanların serbest gezdiği, onlarca insanı öldürüp, toprağa gömenlerin cezaevinden çıkartıldığı, milyonlarca Euro dolandırıcılık yapanlar hakkında işlem yapılmadığı bir ülkede şikeye ceza olarak küme düşme verilmesini beklemek, aptallık düzeyinde bir iyi niyet gösterisi.

Hadiseyi siyasetten ayırmak lazım diyeceğim ama "Sporu siyasete karıştırmayın" diyen herkes, tribünlerdeki taraftarların potansiyel oy olduğunu gördüğü için, kafi derecede ikisi bir arada karışmıştır.

Dedik ya, tecavüzcüler ellerini kollarını sallaya sallaya dolanıyorlar diye. Mahallenizde tecavüzden hüküm giymeden, yırtan biri olduğunu düşünün. Ne gözle bakacaksınız bu insana? Hiçbir şey olmamış gibi, "Aslanım benim ne de güzel siktin?" mi diyeceksiniz? Ya da bu tecavüzcü, hiçbir şey olmamış gibi o mahallede oturmaya devam mı edecek? Elbette hayır, yapacağı ilk şey, izini kaybettirip yok olmaktır.

Fenerbahçe ve adı geçen 7 kulüp, mahallenin tecavüzcüleridir. Üstelik bu tecavüzcüler, bırakın mahalleden kaçıp, izlerini kaybettirmeyi, mahalleye kazık çakmak için ellerinden geleni yapmıştır. Üstelik mahallenin tecavüzcüleri, sürekli yeşil sahaya çıkıp, futbolu sikmeye devam edecek.

Şimdi yeri geldiği için konuşalım. Çarşı için yazdığım bir yazıdan ötürü, söylenmeyen şey kalmadı. Hatta sevdiğim bazı insanlar, defterden silmeye kadar götürdüler.
Eee birader; her şeye lafı, sözü olan, Erbakan'ın ölümünü, Erdoğan'ın annesinin vefatını bile esgeçmeyen Çarşı, 3 Temmuz'dan beri olan biten bu komediye neden ses çıkartmaz? Neden tepki göstermez? Neden dut yemiş bülbül rolü üstlenir?

Hani anarşist tavır, hani endüstriyel futbola karşı duruş, hani isyankâr, asi bünyeniz?

Sonra "Biz farklıyız" nameleri. Oğlum bırakın bu işleri lan, kimse farklı filan değil, o bok çukurunun içinde herkes.

O bok çukurunun içinde, bugün "Şike affedilsin" diyen Galatasaray da var, Trabzon da var, sürecin başından beri ağzını açmayan siz de varsınız, sapına kadar şikeye sahip çıkan taraftar da var.

Futbol bir bok çukurunun içindeydi zaten. O bok çukuru şimdi genişledi, genişledi herkesi içine aldı. Şikeyi yapan Fenerbahçe futbolu ne kadar sikmişse, bugün Kulüpler Birliği'nin aldığı kararın altına imza atanlar o kadar sikmiştir.

Kimse aptalca edebiyat parçalamasın, endüstriyel futbol diye. Store'den sırtına formayı geçiriyorsun, gidip kombine alıyorsun, hafta sonu maça gidiyorsun, her akşam bahis oynuyorsun, sonra da farkındalıktan söz ediyorsun. Canım benim, yemezler.

Üstünüzdeki formayla aynadaki yansımanıza bakın, kimsenin birbirinden farkı yok. 20 Ocak 2012 itibariyle, ağzının ortasına sıçılmış Türk futbolu, götünden sikilmiştir. Bundan sonra izleyeceklerimiz tamamen yanılmasalardan ibarettir.

Haa, biz mi ne yapacağız? Yarından itibaren futbol konuşmaya devam edeceğiz. Penaltıydı, ofsayttı, kornerdi diyerek kendimizi avutacağız.

Herkes kendisinin, diğerinden ne kadar temiz olduğuna inanmaya devam etsin. Futbolu siktiler, biz de hep birlikte karşısına geçip 31 çektik.

10 yorum:

ahmet serdar dedi ki...

GALATASARAY ne zaman şike affedilsin demiş?

Adsız dedi ki...

sen öylesine kendinle celisen bi insansin ki.. milliyet, hürriyet gibi gazetelerde galatasaray'la ya da baska herhangi birseyle ilgili haber ciktiginda ciddiye almayip, bu gazetelere küfür ederken, fenerbahce ile ilgili her türlü haberi ciddiye alan, sonra da bu haberler le ilgili ciddi ciddi yorum yapan bir insansin.. ayni seyi zamaninda telegol'de emre belözoglunun mesajlasma olaylari cikinca da yapmistin, sonra da agzinin payini aldin. biraz objektiflik zor degil, fanatiklik cok kolay..

koala dedi ki...

@ Adsız; utanmadan konuşabiliyorsunuz ya, helal olsun. suratınız olsa utanırsınız. emre belözoğlu mesajlaşması şaka zaten değil mi? şaka yapıyorlardı birbirlerine.

Suat dedi ki...

Yukarda Allah var!

Bu MAA gotunun ve diger itlerin yalakalıkları gun gelecek, donecek hepsine teker teker yavas yavas girecek..

deadsilence dedi ki...

@ Suat; Emin ol kimseye hiçbir şey olmayacak, bu ibneler rahat rahat dolaşacaklar ömürlerinin sonuna kadar, biz de her zaman iki kuruşluk (kuruşu biraz aştı ama neyse) keyfimizin içine sıçmalarını seyredeceğiz...

Adsız dedi ki...

ulan ne adamsın ya. nasıl bir komplekstir bu anlamıyorum. beşiktaş taraftarına attığın rezil iftiralardan sonra ayar üstüne ayar yedin, hala daha laf sokma çabasındasın. rezil herif.

koala dedi ki...

@ Adsız; kimden ayar yedim lan malın önde gideni. siz mastürbasyon yapmaya devam edin. şike konusundaki fikirlerinizi merak ediyorum halen. bir tavır görmek iyi olurdu ama işin içinde olunca haliyle suspus oluyor insan. rezil iftira dediğin şeyi kendileri kabul etti "tribünün altından söylenmiş olabilir" diye. ben rezilim rezil olmasına da, rüsvasınız haberin yok.
ayrıca mal mısın oğlum, neyin kompleksini taşıyayım?

Adsız dedi ki...

ceza almasa da olur bence daha iyi yıllar yılı anlatılır onlar küme düşsede şerefli onurlu olabilme trenini duruşları ile (pardon bir duruşları yok sadece kaypaklık)çoktan kaçırdılar ona buna kuduz köpek gibi saldırıyorlar içlerinde ki bu pisliği yapanlara da sahip çıkıyorlar o yüzden düşseler de onurlu şerefli olamazlar artık bu utanç onlara da çocuklarına da yıllarca yeter

Ergül dedi ki...

Abi sen çarşısından bahsediyorsun. Boşver o ırkçı ve faşit grubu.Ali Samiyen e bile küfür edecek kadar onursuz bir avuç... neyse. Bu arada maa ya gelince malesef anılarıyla değil de başka şekilde anılmajk istiyor. Ne demişti Melih abi:TARİH ŞEREFSİZLERİ DE YAZAR HEM DE HİÇ UNUTMAZ.

kaptan dedi ki...

bu ulkenin uzerinden domuz gecmis iflah etmez:))