7 Şubat 2013

Ziyaretçiniz var!



Alttaki isimleri dikkatlice oku.

Adnan Polat,
Fatih Terim,
Arda Turan,
Aziz Yıldırım,
Rıdvan Dilmen,
Abdullah Kiğılı,
Nihat Özdemir,
Fikret Orman,
Ercan Saatçi,
Haluk Ulusoy,
Hakan Şükür,
Emre Belözoğlu,
Abdürrahim Albayrak,
Ali Dürüst,
Yılmaz Vural,
Ersun Yanal,
Hıncal Uluç,
Yıldırım Demirören,
Mustafa Denizli,
Faik Gürses,
Ömer Üründül,
Elazığspor Başkanı...

Ben isimleri yazmadım ama Mustafa Koç'tan Ferit Şahenk'e kadar geniş yelpazede işadamları da ziyarete gitti. İş dünyasının da en sevilen isimlerinden olduğunu buradan anlıyoruz. Tabii Hikmet Çetin'den Hakan Tartan'a Akp'li CHP'li, MHP'li siyasetçileri de unutmamak gerekir ama konu futbol dünyası olduğu için konunun bu noktasına girmeyeceğim.

Şu üstteki isimleri herhangi bir biçimde yan yana getirebilecek kaç kişi vardır acaba? Ama işte güzide ülkemiz Türkiye'mizde Mehmet Ağar diye bir gerçek var. Herkes ona gidiyor, cevaevinde kendisini bir başına hissetmemesi için 'çorbada benim de tuzum olsun' diye herkes ona koşuyor.

Fatih Terim ziyarete gidince Fenerbahçeliler, Beşiktaşlılar "Biz zaten Galatasaray'ın 96'-00' arasında nasıl 4 kez üst üste şampiyon olduğunu biliyoruz. Fatih Terim diyet ödüyor" ziyareti eleştiriyor.

Aziz Yıldırım gidince, bu kez Galatasaraylılar, "Fatih Terim gidince yeri göğü inlettiniz, hadi konuşsanıza" diye rövanşı alma çabasına giriyor.

Fikret Orman'a gidince, sıra Fenerbahçe'liler ve Galatasaray'lılara geliyor, ziyareti alabildiğine eleştiririp, üste çıkmaya çalışıyor.

Futbol tutkalı gibi herif. Bir odaya atsan, birbirini gırtlaklayacak adamların hepsinin ortak kümesi gibi Mehmet Ağar. Kendisi, bir nevi futbolun birleştirici unsuru. Mübarek, siyasetçi değil Türkiye'de futbolun mucidi. Cezaevinden çıktıktan sonra Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı olsa, bırak 2014 Dünya Kupası'na katılmayı, Mehmet Ağar'ın sayesinde kupayı bile kazanır bu ülke.

Bu ülkede şike var değil mi?
Bu ülkede bahis çetesi var değil mi?
Şike sahaya yansımıyor değil mi?

Bir zahmet, yazının ana fikrini de sen çıkart. Direkt söyleyince suç unsuru oluyor, mahkemeyle uğraştırma beni. Çıkartamıyorsan öküzün önde gideni, sığırın bayrak taşıyanısındır.

Hepimiz bok dolu bir havuzda yüzüyoruz. Ağzımız, yüzümüz bok dolmuş. Sen bana "Ahahahaha ağzımı kapattım, ağzımı kapattım" diye gülüyorsun, ben sana "Ben en azından ağzımda bok olduğunun farkındayım, sen onun bile farkında olamayacak kadar aptalsın" diyorum.

He canım benim, sen temizsin ben kirliyim, ben temizim sen kirlisin, biz temiziz onlar kirli, onlar temiz biz kirli...

Cezaevini futbol dünyasının Kâbe'si haline getiren herkes sütten çıkmış ak kaşık. Hadi canım benim, sen şimdi uyu fakat kıçını her seferinde açık bıraktığın için sürekli rüya görüyorsun, mevsim kış üstüne battaniye ört.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

keşke ben de ziyarete gidebilsem bu büyük devlet adamını.

koala dedi ki...

siktir git ziyaret et, seni tutan mı var

Arrow Cave dedi ki...

Temiz bir lig düşüncesi sadece ütopya bir yerde rant varsa kirliliğin boyutu tartışılamaz..

Cihan dedi ki...

Turkiye tepeden tirnaga boka batmis. Hic kimse de masum degil, hep beraber yarattik bu boku. Gecmis olsun.