31 Ağustos 2009

'Eren Derdiyok nereli?' diye arayan arkadaş

Şimdi bu blog işine girdikten sonra insan tabii sağda solda ne var, neleri koysam filan diye düşünüyor, arıyor ve en sonunda buluyor. Clicky diye bir hadise var; oradan takip edebiliyorum girenleri, kaç dakika falan filan feşmekan...

Yaklaşık 5 günden bu yana bir arkadaş "Eren Derdiyok nereli?" anahtar cümlesiyle Google'dan bloğa geliyor. Blogdaki Eren Derdiyok'la ilgili postlarda böyle bir bilgi bulunmuyor tabii ama ısrarlı bir biçimde de gelmeye devam ediyor. Hatta bugün sayı 2'ye de yükseldi.

'Gelme' demiyorum tabii hatta gelsin de. Bu yüzden bu arkadaş kimse kırmadım kendisini ve Eren Derdiyok'un 'Tuncelili' olduğu konusunda bu postu yazmaya karar verdim.

Güzel kardeşim, Eren Derdiyok Tuncelili'dir. Ama tabii bu bilgiyi verdikten sonra girmemezlik yapmıyorsun. Ben Eren Derdiyok haberleri yapmaya devam edeceğim, merak etme. Sevgilerimle değerli okur...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Eren Derdiyok KayseriLi DegiL AsLen DersimLidir Arkada$Lar !!!

Adsız dedi ki...

aaaaa ve unutun söylemeye hayata türkiye icin onamazdi bu cocuk cünkü cok milliyetci kürtlerde o üzden

Adsız dedi ki...

evet kürt oldugu icin türkiyeye oynamak istemedi bi sakıncassı mı var. türk te kürdistan için oynamaz arkadaşım

Adsız dedi ki...

eren çok iyi bi fotbulcu yalak deil ve açık sözlü bi futbolcu siyasi görüşünden saha içindeki davranışlarına kadar cok samimi biri. babası siyasetten sürgün edilmiş biri ve isvecte yetişmiş bu yuzden türkiye için deilde isveç için oynamak istiyor sizce mantıklı deil mi