26 Ağustos 2009

Hani ıslıklayanlar nerede?



Kaç kişi oturup izledi -ben dahil- şu ıslıklama olayını bilmiyorum. Bugün sabah Futbolika'dan aldığım bir mesajda gördüm ben de. Koskoca statta bir tek kişi ıslıklıyor sadece ve o da kısa sürede kesiliyor.

Blog aslanları, forum kaplanları, tıpkı ABD'nin Irak'ta yaptığı gibi dezenformasyon kurbanı oldu. Medyaya her gün atıp tutan arkadaşlar, eleştirdikleri medyanın refleksleri ile hareket edip, bir saniyesini bile izlemedikleri, sağda solda yazılanlarla bir fikir belirtilemeyeceğini, bunun yanlışlığını umarım anlarsınız.

Şu atıp tutanlar, faşizmin en uç noktalarında gezinenler, Diyarbakır özelinde ülkenin Doğu coğrafyasına nefretle bakanlar; izleyince belki utanırsınız, yüzünüz varsa tabii.

2 yorum:

Schumy dedi ki...

Abi senin blogundan benim bloguma bağlantı oluşturdum. Umarım sorun olmamıştır. Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar iyi. Gerçekten bu kadar otganize yalanı hayatımda ilk defa görüyorum...

koala dedi ki...

@ Schumy;

Deli misin sorun olur mu hiç :) Teşekkürler