3 Eylül 2009

İkili sıkıştırma...


Sağa sola bakamadım, bu fotoğrafla ilgili geyikler dönmüş mü diye. Dayanamadım, koymak istedim. Daha ateşi üstünde tüttüğü için anlamı daha da büyük oluyor.

Şu üçlünün arasındaki muhabbeti cidden merak ettim. Benim tahminim şu yönde

Arsene Wenger: Toprağım, gördün değil mi geçen gün verilen penaltıyı. Celtic maçı için sağda solda atıp tuttun ama bizim başımıza da geldi.

Alex Ferguson: Michel, bak Rooney'le konuştum. Bana "Arsenal yaptığının bedelini ödemeliydi ve bir derse ihtiyacı var" diye konuştu. Bizimkisi tamamen ahlaksızlığı, benzer örnekle işaretlemekti.

Michel Platini: İkisinin lisanslarını da iptal edip, Fransız Guyanası'nı mı gitsem. Yetti artık, sorunlarla uğraşmaktan bıktım. Ne zamandır Aziz Yıldırım'a gitmedim, bir uğrasam fena olmaz.

Olası, sohbet diyaloglarınızı bekliyorum...

3 yorum:

Schumy dedi ki...

Arsene : Michel gördün değil mi nasıl attı kendini Rooney yere ? Böyle adamları futboldan men edeceksin, gitti gül gibi 3 puan...

Ferguson : Dinime küfreden müslüman olsa. Celtic maçında Eduardo da yaptı aynısını. Birşeyden şikayet edeceksen önce kendine bak.

Platini : Beyler kesin muhabbeti adam konuşma yapıyor, dinleyemedim sizin yüzünüzden amk :)

Adsız dedi ki...

zor
işi
çook
zor

:))

gs-dev-group

Unknown dedi ki...

arsene wenger : Kebab söyledim haberin olsun?
alex ferguson : ooo şöyle yanında bir de ayran alırız ama litrelik olanlardan alalım hepimiz içeriz , şöyle buz gibi daha ne isterim..
platini : !*ds&7?_?'4%ghkj