12 Kasım 2009

Messi Recep'ten bir halt olmaz!

Dünkü Galatasaray Divan Kurulu'nda söz alan Sami Çölgeçen, Denizlispor altyapı oyuncusu Recep Niyaz’ın alınmasını yönünde bir tavsiyede bulunmuştu.

Recep bugün yememiş içmemiş, derhal ve hemen bir açıklama yapmış. 15 yaşındaki bir çocuğun açıklamalarına dikkat!

"Doğuştan Fenerbahçeliyim. Önceliğim Fenerbahçe olur. Kulübüm ve ailem izin verirse Galatasaray’a da gidebilirim. Ben ekmek paramı futboldan kazanmak istediğim için kulüp fark etmez.

Stil olarak topu ayağımda iyi tutuyorum, çabuk adam geçiyorum. Bu nedenle beni genelde forvet arkasında oynatıyor hocalarım. Oyun sıkıştığı anda paslarımla oyunu açabiliyorum.

Forvet ve kanat oyuncularını besliyorum. Süratim ve tekniğim nedeniyle birebir de çok çabuk adam geçebiliyorum. Son vuruşlarım da iyi olduğu için takımda güzel goller de atıyorum"


Aklıma iki şey geldi birincisi; "Hani benim Recebim Sarı lira vereceğim. Almazsan karakola gideceğim."

Ve ikincisi; Avrupa'nın gelecek vaadeden 20 futbolcusundan biri olan Abdülkadir Kayalı.

Messi Recep'e sözüm şudur ki; 'Canım benim, yaşın 15 ama sözlerin maaşallah ağabeylerini aratmayacak nitelikte. Bu kadar konuşan adamdan futbolcu olduğunu da görmedim. Sözüm o ki, senden bir bok olmaz Messi Recep. Önce tevazuyu öğrenmek gerekir, sonra futbolcu olmak'

6 yorum:

benjcev dedi ki...

ya bence bu yaşlarda olur böyle şeyler. ki normali de aslında budur, ergen yaşın. acaip olan, eşşek kadar adamların bu ergen sözlerinden daha beterini demesi.

koala dedi ki...

@ benjcev; açıkçası seninkisi de gayet mantıklı bir görüş. yine de 15 yaşında isminin ilk söz edildiği yerde, böylesi iddialı sözlerden kaçınmak gerekir.

Saunders82 dedi ki...

Fenere gitsin...

Saunders82 dedi ki...

Rijkaard'ın istemediği 3 futbolcu sayın desem hangi ikisini saymazsınız?

Milliyet'e göre utanmadan kapak da yapmışlar: Kewell, Nonda ve Caner...

koala dedi ki...

@ Saunders; haber DHA ve Kadir Çetinçalı imzalı. Nonda ve Caner muhtemelen sezon sonu gönderilecek ancak Kewell gönderilirse üzülürüm.

Hoş, Kewell gönderilir yerine acayip bir isim alınır o zaman kimsenin gıkı çıkmaz.

Saunders82 dedi ki...

Öyle bir isim zor bulunur net olarak ifade edebilirim... Kendi ve ailesi için gitmek isteyebilir ona bişey diyemem ama yönetim gönderirse hata yapar veya Rijkaard istemiyorum derse de hoş olmaz bence...

Ama şunu kesin söyleyebilirim Rijkaard herhangi bir başka takımı çalıştırsaydı Kewell'ı takımında düşünmezdi.

Şayet Kewell'ın sözleşmesi uzatılmayacaksa Rijkaard'ın ki 2 yıl daha uzatılsın o zaman tamam olur ama Rijkaard önümüzdeki yıl gidecekse şayet ona göre ayarlanmalı her şey. Kewell popülaritesi ve izlenirliği olan bir oyuncu sonuçta...