11 Aralık 2009

Biri Meriç Tunca'nın tasmasını bırakmış yine

Okumadım, çok sevdiğim bir arkadaşım söyledi. Yine tasmasını bırakmışlar, serbest gezintiye çıkmış.

Fenerbahçe'nin ne zaman kıçı sıkışsa, gündem değiştirme çabasına girilse; bu Meriç tasmasından kurtulup etrafa saldırıyor. Sanıyorum bir benzeri yine meydana gelmiş.

Gazeteciyim diye etrafta geziniyor, önce bir gitsin otellerde 4 erkek futbolcu (Bilica-Santos-Kazım-Vederson) kelepçeler, vibratörlerle ne iş yapar onu araştırsın.

Haftalardır herkesin bildiği ama bir türlü yazamadığı bu haberi gidip kaynağında araştırsın. Olmadı Daum'a sorsun, o biliyor anlatır kendisine.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

"Haftalardır herkesin bildiği ama bir türlü yazamadığı bu haber."

Koala da oradaymış,anlaşıldı.O da zenci severlerden belli.:)

koala dedi ki...

@ Adsız; gazeteciyim, bütün basın bunu 1 aydan bu yana biliyor. Onu kastetmiştim ama tabii algılama eşiğinin düşüklüğünden ötürü bunu anlayabileceğini düşünmemiştim.(Algılama eşiğinin düşüklüğünü lise tarzı esprinden anladım. Lise diplomanı aldıktan sonra tekrar yazarsın e mi paşam)

Schumy dedi ki...

Bilica Santos'a, Santos Kazım'a, Kazım Vederson'a sonra hepsi Kazım'a :D

akakiyeviç dedi ki...

@adsız
bu lafın üstüne artık ne söylenir veya ne yapılır bilemiyorum.Bi daha espri yaptığını sanarken düşün bence.Böyle kalakalma ortalıkta neyse ki ismini yazmamışsın.

@koala
teşhisinde çok doğru.Genellikle böyle espriler lise 1-2 çağlarında yapılır.

Çok güldüm yahu bugün :D

Arkhe dedi ki...

Ben Koala'nın yazdığı her şeyin doğru olduğunu sayarak bir şey soracağım;

Niye bir ay beklediler de şimdi yazdılar? Ya da madem sen gazetecisin ve sen de bu haberi biliyorsun, sen niye yazmadın? En azından blogunda bile bahsetmedin?

koala dedi ki...

@ Arkhe; yazdığım her şeyin doğru olduğunu varsayman için bile teşekkürler.

http://lucarelli-breitner.blogspot.com/2009/12/turkiyede-medyaya-bask-yok-1.html

Bu verdiğim link, Türkiye'de medyaya yönelik baskının bir örneğidir. Bunun benzeri de, ne yazık ki birtakım spor haberlerine yönelik oluyor.

Ben bunu bloğumda yazmam, burası benim çalıştığım gazete değil. Ama inan bana, bu biliniyordu ve uzun süreden bu yana frenleniyordu. Ve şundan da emin ol, eğer Fenerbahçe istemeseydi bu haber yayınlanmazdı. Devre arası olacakları görünce bana hak vereceksin.

Arkhe dedi ki...

Fenerbahçe aleyhine yapılan tüm haberler sadece Fenerbahçe izin verince mi yapılıyor?

Kazım ve Dos Santos'un 360'da yakalanmasını nasıl yayınladılar peki? Bu haber için yapılan baskı o haber için yapılmadı mı?

Sezon başında da birçok şey söyleniyordu. Baskılar sebebiyle Hıncal'ı susturmak için Fenerbahçe'nin 90 dakikayı bitirdiği yazılıyordu. E ne oldu? O Hıncal Kırmızı Çizgi isimli tek kişilik bir şov programı yapmaya başladı. Nerede sezon başında ortalığı ayağa kaldıran Haşmet ve ekürileri? Ortada yoklar.

Fenerbahçe kötü gitmeye başladı ve bir anda inanılmaz haberler çıkmaya başladı. Medyanın taraf tuttuğu falan yok, medya sadece tiraj taraftarı. Bugün bunu yazarlar, Galatasaray 1-2 maç daha kaybedince Rijkaard'ın çocuğu ve çocuğunun annesi hakkında da inanılmaz şeyler yazarlar. Bu işler böyle.

Fenerliye sorsan Galatasaray medyası der, Beşiktaşlı renkli medya diye iki takımı birden öne çıkarır, Galatasaraylı Fener medyası der de başka bir şey demez.

Yok böyle bir şey. Tiraj medyası var o kadar.

Çalıştığın gazetede baskılar sebebiyle yazmamışsın, burada yazmamış olmanın mantığını ise anlayamadım. Etik bir sebebi olmadığını yazı dilinden anlayabiliyorum.

Bilica, Kazım, Dos Santos ve Wederson'dan biri bile devre arasında gönderilmezse ikinci yarının ilk maçında bu yazıya tekrar bir yorum bırakırım..

koala dedi ki...

@ Arkhe; Tabii ki Fenerbahçe aleyhine çıkan haberler sadece Fenerbahçe izin verdiği zaman olmuyor. Ancak bu olayda düğmeye bizzat kulüp basmıştır.

En sonda yazmışsın, ben sana en başta yazayım. Hepsinin birden gönderilmesi sezon sonu olacak ama emin ol bu takımdan devre arası en az iki isim gönderilecek.

Çalıştığım yerde yazmayıp, burada yazmamın bir anlamı olmaz, bu sadece kendimi kandırmak olur.

Ve, evet medya baştan aşağı kokuşmuştur, Galatasaraylısı, Fenerbahçelisi, Beşiktaşlısı fark etmiyor.

Fakat şunu bil ki, bu Meriç Tunc a denen şahsiyetin yazdığı dilden hiçbir Galatasaraylı ya da Beşiktaşlı yazar o cümlelerle Fenerbahçe aleyhine yazamaz. (Hoş, zaten yazmamalı da)

Arkhe dedi ki...

Sadece Meriç Tunca ve ona benzerleri için şunu söyleyeyim;

Boş adamın rengi olmaz..