27 Şubat 2010

Gecekondunun tüm kiremitleri ve kolonları...

Bu yıl ben mi her şeye takıyorum yoksa Türkiye'deki tek hücreli canlı sayısı mı artıyor, günden güne?

Kasımpaşa Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Süha Sidal, "Galatasaray bizi bilet fiyatları nedeniyle eleştirip, kendisi bize bileti 75 liraya satıyor. Onlar eleştirdi ama biz onları eleştirmiyoruz. Ali Sami Yen gibi gecekondu stada böyle bir fiyat isteniyorsa, demek ki biz bilet fiyatlarını az tutmuşuz. Herkes kendi işine baksın, seneye de ödeşiriz" ifadelerini kullandı.

Ulan angut, Ali Sami Yen Stadı'na gecekondu demen için önce kendi stadına bakacaksın. Nasıl bir aşağılama yöntemidir bu ayrıca. Gecekondu ne demek? Bağlı bulunduğun insanlar bile daha birkaç güne kadar gecekonduda oturuyordu? Hepiniz yiye yiye semirdiniz, geldiğiniz yeri unuttunuz, şimdi aşağılıyorsunuz.

Tabii bu angut haklı, ciplerde gezmeye başladınız, villaların daimi konukları oldunuz, banka hesaplarınız alabildiğince şişti değil mi?

Ali Sami Yen Stadı'na gecekondu deyince artık bir mutlu olmuşsundur bir mutlu olmuşsundur? Hayır hiç yapmam aslında ama bir aynaya baktın mı hiç sen? Neye benzediğinin farkında mısın? O tipli aynaya baksam, yemin ediyorum harakiri yaparım. Hah, oldu mu şimdi?

Angut, önce kendi stadına bakacaksın? Her şeyi bir kenara bırak, stadının ismi Recep Tayyip Erdoğan. Daha bunun üstüne ne diyeyim? Şu meşhur gecekondudan çıkıp gelen, adam yani.

Hepiniz geldiğiniz yeri unuttunuz değil mi? Ulan sırf sana küfretmek için yarın Ali Sami Yen'e geleceğim. Burada yazamadım, orada haykıracağım.

O gecekondunun tüm kiremitleri ve kolonları da.... Anladın sen Süha. Valla alınmasın kimse de, tam pezevenk ismiymiş Süha da.

5 yorum:

aradadusunur dedi ki...

Sözlük anlamı böyleymiş Koala aydınlatıyım dedim :)
Süha: buştt gibin ipnem gibim bir şey

Saunders82 dedi ki...

O gecekonduyu sokarlar yarın akşam arkadaşa... Bu tam Fenerli ağzı biliyor musun bu arada? Kaç tane Fenerli arkadaşımdan duydum ben daha önce bu gecekondu lafını...

akakiyeviç dedi ki...

Adamın söyledikleri için hakaret etmen,kişiliğine hatta ismine bile laf etmen doğru bir davranış değil.Adam doğru bildiğini söylemiş,bunda gocunacak bir şey yok.ASY stadının savunluacak bir tarafı yok.Türkiyenin kötü stadlarından(ülkede iyi stad var mı ki!)biri.Adam bunu söyledi diye birden karşı saldırı moduna geçmenize hiç gerek yok.Madem ASY iyi o zaman niye TTarena biran evvel bitsin diye çaba gösteriyorsunuz,kalın ASY'de.

Ayrıca Galatasaray yönetimi de Kasımpaşa maçında sırf onlara misilleme olsun diye bilet fiyatlarını yüksek tutarak kendilerinin de onlardan bir farkı olmadığını göstermiştir benim için...

koala dedi ki...

@ arif; istersen ağzımı açtırma olur mu? herifler 90 TL'ye kombine sattılar sezon başı ama Galatasaray maçında misafir takıma 120 TL'ye bilet sattılar. Kaldı ki, gecekondu ne demektir? Senin beni değil de bu embesile kızman lazım. Kimse Ali Sami Yen'in yeterli olduğunu filan savunmuyor, elbette artık günümüz koşullarını yerine getiremiyor ama kusura bakmazsan aşağılayamazsın da gecekondu diyerek.

akakiyeviç dedi ki...

@koala
Zaten benim geceondu diyerek aşağıladığım falan yok.Hem de bana göre gecekondu aşağılama sözü de değildir,hatta severim ben bu lafı mesela bizim kale arkasına kimse Gençlik parkı kale arkası demez "gecekondu" der.Bilette bile öyle yazar.Neyse konuyu daha fazla sulandırmadan sadede geleyim.

Ama artık olan biz futbolseverlere,tribüncülere olacak.Gs yönetimi misilleme yaptı,buna karşılık gecikmedi adı geçen yönetici biz de seney onlarla görüşürüz dedi.Bundan sonra Gs-K.paşa maçı biletleri hep bu olay yüzünden pahalı olacak.Aynısını Antalya da yaptı,bunda da aynısı olacaktır.
25 Tl lik bilete bile para bulamazken o zaman ne yapacağız?Asıl mesele o.