13 Şubat 2010

Ooooo, kimler gitmiş kimler!!!


Aşağıdaki isimler Kanada'nun Vancouver kentinde gerçekleştirilen 2010 Kış Olimpiyatları'nı izlemeye giden kafile. Bakalım kimler varmış?

Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Özak, AK Parti Trabzon Milletvekili Safiye Seymenoğlu, Erzurum Valisi Sebahattin Öztürk, Trabzon Valisi Recep Kızılcık, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı AK Partili Ahmet Küçükler, Erzurum Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hikmet Koçak, Üniversite Sporları Federasyonu Başkanı Kemal Tamer, Uluslararası Spor Organizasyonlarından Sorumlu Başkoordinatör Mehmet Atalay, Kış Oyunları Koordinatörü Bekir Korkmaz, Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çintımar, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Gastroenteroloji Bilim Dalı öğretim Üyesi ve eski Buz Hokeyi Federasyonu Başkanı Prof. Dr. Abdülkadir Dökmeci’nin yanı sıra Karayolları 12’nci Bölge Müdürü Şenol Altınok.

Peki katılan sporcu sayısı kaç: Rakamla 5, yazıyla (Beş).

Kelime Çetinkaya, Sabahattin Oglago, Tuğba Taşdemir, Erdinç Türksever ve Tuğba Karademir.

Yoruma gerek yok. Zaten şu kadar isim alt alta yazılınca küfür gibi oluyor, ekstradan bir şey yazmanın anlamı yok.

Kanada'yı görmeyenler, mis gibi tatil yapıp geliverir işte.

1 yorum:

Selocan24 dedi ki...

Erzurumda yapılması olası kış oyunları için bu ekip gitmiştir büyük ihtimalle. Hani görüp bir şeyler kapmak adına. İnş gidişleri tatilden ibaret olmaz, hakikaten bir şeyler öğrenirler ve Erzurum'da da güzel bir organizasyon olur.