13 Haziran 2010

Günlük maç tahminleri vol.3


Evet her ne kadar şu ana dek 5 maçtan sadece birinde doğru tahminde bulunmuşsam da yılmıyorum, yıkılmıyorum ve devam ediyorum.

Birazdan başlayacak olan Slovenya-Cezayir maçında 2-1'lik Slovenya galibiyeti bekliyorum. Goller; Dalibor ve Novakovic ile Rafik Saïfi'den gelir.

Günün ikinci maçında Sırbistan'ın Gana karşısında 3-2'lik galibiyetini bekliyorum. Sırbistan'ın golleri Marko Pantelic (2), Nemanja Vidic'ten gelir. Gana'nın gollerini ise Asamoah Gyan ve Muntari atar.

Almanya-Avustralya maçında biraz da duygusal bakarak 2-1'lik Avustralya galibiyeti bekliyorum. Goller; Tim Cahill, Lucas Neill ve Mesut Özil'den gelir.

1 yorum:

Imagine dedi ki...

Ben de yaptığın tahminlere eşlik etmeye devam ediyim o zaman.

Slovenya maçını Cezayir kazanır diye düşünmüştüm ama tutmadı.

Sırbistan - Gana maçı 2-2 biter tahminimce ve defans oyuncularının hem hücumda hem de kendi bölgelerinde kilit olduğu bi maç olur.

Bugünün son maçında ise Avusturalya'nın kazanmasını istiyorum ben de ve tabi ki Kewell'ın oynayıp gol atmasını istiyorum.Tahminim 2-0 Avusturalya alır.Keyifli bi maç olur umarım.