28 Kasım 2010

Hepinizin geçmişini sikeyim



1917'de ilk sabotaj yapılmıştı Haydarpaşa Garı'na aradan 93 yıl geçti şimdi başka bir sabotajla karşı karşıya.

'İstanbul'u anımsadığımda, gözümün önünde canlandırdığımda aklıma gelen birkaç yapıdan biri Haydarpaşa Garı.

Bu beladan nasıl kurtulacak, atlatabilecek mi bilmiyorum ama Haydarpaşa Garı'nın olduğu yere Ticaret Merkezi ya da 7 yıldızlı bir otel yapılacağı kulaktan kulağa konuşuluyor.

Bu güzel şehirdeki her şeyi yavaş yavaş bitiriyorlar. Otto Ritter ve Helmuth Cuno'nun kemikleri sızlıyordur muhtemelen. Bu güzel şehre hediye ettikleri eserlerinin göz göre göre yanmasından ötürü.

İnsanları yakıyoruz, binaları yakıyoruz, ormanları yakıyoruz. Yakmasak, sular altında bırakıyoruz. Tarihine, geçmişine, kültürel miraslarına bu kadar düşman, bu kadar hainlik yapan bir millet daha yoktur.

Kültür Başkenti diye mavralar savuruldu, koskoca Kültür Başkenti'nin bir tane bile yangın söndürme helikopteri yok. Kültür Başkenti'nin en güzel binalarından birinin akıbetini hep birlikte göreceğiz.

Şerefsizler, hepinizin geçmişini sikeyim.



5 yorum:

irlandalı dedi ki...

çok ütopik değil, herkes ayaklanacak sike sike restore edicekler, kimseden ses çıkmazsa herşey mübah zaten.

ozdmroz dedi ki...

Yeter artık ya sikmişim yedi ceddini bir bok olmaz bu milletten. Ağzına sağlık sen yazdıkça ben okuyorum, orgazm oluyorum şerefsizim. yüreğine sağlık

bss dedi ki...

rahmetli anneannemin bir sözünü hatırlattı bana''bu millet millet değil illet''

ne yapmak lazım çözemedim?

outlaw dedi ki...

haydarpaşa garı benim için bütün istanbul'un en güzel binalarından biri olmuştur hep. yazık...

Saunders82 dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/restorasyonu-yapan-tanidik-cikti/guncel/haberdetay/01.12.2010/1320584/default.htm


Okumuşsundur muhtemelen. Herifin temizlik şirketi var (AKP'li tabi) Haydarpaşa'nın çatı restorasyonunu alıyor pardon veriyorlar. Haydarpaşa İngiltere'de, Almanya'da falan olsaydı altından yapılmış muamelesi görürdü, çok yazık çokkkkk....