28 Kasım 2010

Onursuz, gurursuz, şerefsizler topluluğu


Merak ediyorum o koltukta ne var? Ya da Galatasaray küme kalma mücadelesi verirken mi siktirip gideceksiniz? Gerçi tablo şu an kümede kalma mücadelesi veren takımlarla hemen hemen eşit. 14 maçta 5 galibiyet, 2 beraberlik, 7 mağlubiyet ve eksi 4 averajla 17 puan. 17. sırada bulunan Sivasspor 11 puanda. Yani Galatasaray ciddi ciddi kümede kalma potasında duruyor.

Aslında sorun tabelada bulunduğu yerde değil, sorun Galatasaray'ın birkaç sezondan bu yana uyutulması. Yok GSBilyoner, yok Türk Telekom Arena, yok şirket birleşmesi, yok Galatasaray televizyonu.

Bana ne lan bunlardan. Millete Galatasaray ismini kullanıp bahis oynatmanızla mı gururlanacağım yoksa varını yoğunu Galatasaray'a akıtan, formasını alan, çoluğundan çocuğundan, hayatından eksiltip bilet veren adama televizyonu izletmek için bile para almanızdan mı?

Bunların hiçbiri beni ilgilendirmiyor. Ben sahada mücadele eden adamlar istiyorum, formasını dibine kadar terleten adamlardan söz ediyorum.

Çocuktum hiç şampiyonluk görmedim. Ama Hakan Balta gibi yavşaklar yoktu takımda, Servet gibi zekâsal açıdan sorunlu adamlar yoktu. Sarı İsmail vardı, Rambo Yusuf vardı, Erhan Önal vardı, Çaycı Ahmet vardı, Adnan vardı, Cüneyt Kaptan vardı, Sefer vardı.

Bunların arasında yetenekleri kısıtlı da olsa sahaya çıktığında terleyene kadar koşan, mücadele adamlar vardı.

Gel bak şimdi, para için oynayan godoşlarla dolu bir takım var. Hakan Balta'nın suratına lütfen bakın, ne kadar kendini vermiş. Servet'in suratına bir bakın ne için oynuyor? Pezevenkler Lamborghinilerle fink atarlar İstinye Park'larda, sahaya çıktığında öyle mal gibi bakıyorlar rakibin arkasından.

Salt para için oynayan adamlarla bir takım oluşturuldu. Servet denen lavuk aldığı paradan daha fazlası verilemediği ve verilemeyeceği için başka takıma gitmiyor. Niye gitsin ki herif, 2.5 milyon Euro alıyor. Paraya bak sen, 2.5 milyon Euro.

Barış denen herif 3. ligden geldi yıllık 1 milyon Euro alıyor. Ne zamanlama bilir, ne doğru düzgün rakibi karşılar, ne de kademe zekâsı var.

Hakan Balta bu takımda sol bek oynuyor ama Insua oynayamıyor. Ne o kiralıkmış! Ulan oynayanların, kiralık olmayanların alayının vicdanı kiralık. Ne ruh var, ne zekâ var, ne yetenek var. Bir adam da hiçbir şey mi olmaz.

Dalyarak ikili şimdi çıkmış "Demek sorun Rijkaard'da değilmiş" diye yorumlar yapıyor. Sizin amınıza koyayım ben, yeni mi aklınız başınıza geldi.

Niye kızdığımı bilmiyorum çünkü zaten sezon başında şu an oluşan tabloyu görmüş ve söylemiştim. Her hafta kızıyorum, üstelik hiçbir umutla da izlemiyorum ama yine de kızıyorum.

Kızdığım şey; aldıkları skorlar, oynadıkları futbol değil. Götünü yırtıp ayda 800 TL karşılığında çalışan insanlar varken bu ülkede, bu pezevenkler yıllık 2 milyon Euro alıp, kıllarını kıpırdatmıyor. Esas kızdığım şey bu.

İbnelerin bir eli yağda bir eli balda. Yedikleri önlerinde, yemedikleri arkalarında ama sahaya çıktıklarında eli belinde sağa sola bakıyorlar.

Puşt herifler, bu ülkede insanlar madenlerin altlarında ölüyor, sizin bir mekânda bahşiş olarak verdiğiniz parayı kazanamadıkları için kendilerini asıyorlar, inşaat iskelelerinde 10. kattan düşüp ölüyorlar üç kuruş için. Yani emek veriyorlar emek.

Siz sahada dolanıyorsunuz. Neymiş, "Bana güvenilmediği yerde başarılı olamammış." Peh, amınıza koyayım sizin. 2.5 milyon Euro alacaksın, güven bekleyeceksin. Sonra da herkes haklı bulacak bu açıklamayı.

Onursuz, gurursuz şerefsizler topluluğu. Hepinizin kıblesi başkanınız. Nasılsa o da, bir bok becerememesine rağmen yeni gelinin sike sarıldığı gibi koltuğa sarılmış. Siz niye bırakasınız ki, haklısınız...

Not: Bir ekleme yapma ihtiyacı hissettim. Kimse kusura bakmasın ama Hagi'den teknik direktör olmaz. Keşke olsa ama olmaz. Ali Turan'ın sağ bek oynayamayacağını ve oynayamadığını görmek için daha kaç hafta beklemek gerekir bilmiyorum. Hakan Balta o takımda oynuyorsa ve Insua yedekse bu fikrimi değiştirmeye kimsenin gücü yetmez.

Hagi benim efsanemdir ve hep öyle kalacaktır ama ne yazık ki, teknik direktör olarak değil.

9 yorum:

dt.ibo dedi ki...

"Dalyarak ikili şimdi çıkmış "Demek sorun Rijkaard'da değilmiş" diye yorumlar yapıyor. Sizin amınıza koyayım ben, yeni mi aklınız başınıza geldi."
abi ben de yazdım da bu kadar etkili yazamadım :)
eline sağlık

Ozan dedi ki...

ellerine ağzına sağlık hatta ofk maçında yazmıştın ya abi bu takımdan bir bok olmaz çok haklıymışsın ellerinden öperim bu takıma verilen ümite yazık olurdu çünkü ortada bir takım yok

valla zorlasaymısım bende futbolcu olurmusum kazmayım mazmayım ava servetten bir farkım yok yazık olmuş bana valla :) haram zehir zıkkım olsun aldıkları paralar ulan şu boktan düzenden kafamızı dağıtam bir galatasaray vardı onunda içine sıçtılar hakan abileride can simidi olsun artık

aLican dedi ki...

Abi balık baştan kokuyor. Adnan Polat Aziz Yıldırım'ın kankası ve ona özenmeye devam ettiği sürece bunları yaşamaya devam edecek Galatasaray camiası. Çünkü Adnan Polat sanıyorki Aziz Yıldırım iyi bir bok yapmış. Dediğin gibi para için oynayan değil yüreğiyle oynayan adamlar lazımken bunlar guizalara, servetlere milyonlar veriyorlar. Bu servet değilmiydi Shevchenko'yu gol kralı yapan. Böyle bir adamdan ne bekleyipte 2.5 milyon Euro verirsin anlamam.

metak dedi ki...

ali turan a ek olarak ayhan ın her maç 90dk garanti oynayabileceği süper lig de tek takım galatasaraydır.

Kieran dedi ki...

dediklerine harfiyen katılıyorum ama gene de hagi'nin iyi veya kötü bu takımda en azından işleri yoluna sokana kadar 1,5-2 sene kalması lazımdır.aksi takdirde senin de belirttiğin -gs bilyoner,gstv vs-gibi uygulamalarıyla kapitalist sisteme katılan galatasaray tıpkı kapitalizm gibi 5-10 yıllık aralıklarla periyodik krizlere maruz kalır.umarım örneğimin ayakları yere basmıştır,ne demek istediğimi anlatabilmişimdir=))

Adsız dedi ki...

yazınız çok iyi ama sanki küfür olmasaydı daha iyi olabilirdi gerçi küfür etmedende insan nefretini bastıramıyorki :)

koala dedi ki...

@ Adsız; tamamen üslup meselesi. sahtekâr bir biçimde de yazabilirdim. söylemek isteyip de, söylemediğim bir şey kalmıyor. tamamen kişisel tercih meselesi

Pan Monroe dedi ki...

et usta et.. hatta daha da arttır hardcore üslubu. Şu tribünde oturan koca kafalı kaptana da küfürler hazırla lütfen.

hayatvefutbol dedi ki...

başlık herşeyi anlatıyor daha ne denebilirki ruhsuz köpekler