19 Aralık 2010

Cana'nın eline, Kewell'ın beynine, Anıl'ın yüreğine sağlık


Galatasaray'ı izlemek artık işkence halini aldı. Futbola benzer bir oyun ama ortada futboldan eser yok. Sene başında sepetlemeye çalıştıkları Kewell olmasa hücum açısından hiçbir zenginlik sergilenmeyecek.

Hagi'ye inancım zaten yoktu. Ama Hakan Balta denen, ömrü hayatımda gördüğüm en ağır adamdan orta alan oyuncusu yaratmaya çabalayarak, ihtimalleri de yok ediyor. Herif bildiğin tank. Ne pas verebiliyor, ne alan savunması yapabiliyor, ne rakibe baskı yapabiliyor. Cidden niye sahada anlam veremiyorum. Ama işte herif anlamsız bir pasla golün gelmesini sağladı. Futbolun cilvesi bu olsa gerek.

90 dakika boyunca parçalı forma içinde Cana-Neill-Kewell-Anıl ve Çağlar dışında izlemeye tahammül edebileceğim adam yoktu. Serdar Özkan menajerlik faaliyetlerinden fırsat buldukça gelip Galatasaray formasında takılıyor. Takılıyor takılmasına da, 80 dakika nasıl sahada kalıyor bu futbolla ona da anlam veremedim. Güçsüz, orta yapamıyor, adam eksiltemiyor, defansa yardım edemiyor, pas veremiyor. Bu kadar ucuz mu Galatasaray forması. Ona vereceğin formayı ver A2'den başka bir adama. Olmadı ona forma verme, 10 kişi kalsın Galatasaray sahada. Yemin ediyorum fark ederse adam değilim. İşin ahlaki boyutunu çoktan geçtim, çünkü zaten ondan çok az kaldı Galatasaray'da.

Geçiş dönemi diyerek geçiyor zaman. Servet'ten, Hakan Balta'dan, Serdar Özkan'dan, Ayhan'dan medet umacaksak vay halimize. Geçiş dönemi filan bilmem ben, yaparsın radikal değişiklikler, herkes de ona göre izler. Zaten kimsenin bir umudu kalmadı, kimse bir şey beklemiyor ki. En azından genç çocuklar heyecan yaratır.

Anıl için bir şey söylemeyeceğim, dilimi ısırıyorum sadece. Kime ne desek, ya götü kalkıyor, ya sakatlanıp gidiyor. Ama şu belli oldu ki, bu formayı herkesten çok hak ediyor. Umarım 66 numarayı sırtından çıkartmaz. Çünkü 66'yı daha çok sevmiştim, 10'dan.

Devre arasında neler yaşanacak, cidden merak ediyorum. Zira Brezilya dizisi kıvamında kulüp. Keşke transferlerle dolduracaklarına Anıl'a başka isimler eklense. Sahada atılan gole ruhsuz gibi tepkisiz kalıp 1-0 kazanacağımıza, Berk'le, Cumhur'la, Berkin'le, Musa'la savaşarak ve mücadele ederek 3-0 kaybedelim. Sorunun sonuç olmadığını görmek için daha ne kadar bekleyeceğiz.

Cana'nın da eline sağlık diyorum. Öyle gelen geçenin posta attığı adamlardan oluşan bir takım olmadığımız zaman, Galatasaray'ın geri geldiğinin farkına varırız umarım.

Haaa, unutmadan. Dün Yunus Yıldırım gözü önünde Ceyhun'un yumruklanmasını izlemişti. Yumruk Konya'da başka Kadıköy'de başka mı algılanıyor acaba? Trabzonspor'un penaltılarının sorgulanmasını isteyen dürüstlük abidesi Aykut Kocaman, bir zahmet sorgulayıversin bunu da.

Bu da Posta'ya yazdığım yazıdır. İsteyen tık'lasın.

4 yorum:

Ozan dedi ki...

abi ama altyapının sistemsizliğinde de sorun var psikolojik destek yok galiba bir anda ne oldum delisi oluyorlar kolay değil o kadar parayı bir arada görmek değiştiriyor insanı arda ve aydında yaptığımız hataları anıl ve diğerlerinden yapmayalım bütük umutlar beslemeyelim şunun bunun veliahtı demeyelim sabredelim bekleyelim ve sadece destek olalım bokunu çıkarmayalım gönül isterdi ki arda aydın ikisi beraber bu takımı taşısa ama sikildi be hayallerimiz şu arda konusunda hassaslığımı atamadım gitti kardeşim gibi seviyorum adamı ya ama yanlışlarını gösterecek yol öğreticek bir abisi yok gidiyor acun emre rıdvanla arkadaşlık yapıyor hakandan yol öğreniyor of of

ellerine sağlık abi

Ogulcan dedi ki...

"şu yukarıdaki fotoğrafta Servet'e bir bakın lütfen. Herif takımla, maçla ne kadar alakalı belli ediyor"
demişsin.

Gol atıldığı anda anıl tugay'a koşuyor ve tugay anıl'ı sırtlıyor.sonrasındaysa onu ilk tebrik etmeye servet geliyor.golun tekrarını izleyin görüceksiniz

amacım serveti savunmak değil sanırım o an dikkatinizden kaçtı.belirtmek istedim bende.

yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum,
emeğinize sağlık..

Adsız dedi ki...

"Ben istemiyor kiralik futbolcu" Emiliano Insua'nin Anil'in golüne sevinmesinin fotografini da es gecmeyelim:

Kiralik oyuncunun forma aski:
http://scoutgs.com/forum/index.php/topic,1184.msg198631.html#msg198631

koala dedi ki...

@ hayatvefutbol; evet evet sonra izledim. ama kendisi benim için kayıp bir vaka olduğundan ötürü umrumda bile değil. yazının o bölümünü çıkartıyorum ayıp olmasın