1 Aralık 2010

Katillerin ülkesine hoşgeldiniz


22 Temmuz 1980'de evinin önünde öldürüldü. Dava bugün zamanaşımına uğradı ve Ünal Osmanağaoğlu bir cinayet davasından kurtulmuş oldu.

Devletin sistemadiği böyle işliyor. Öldür, belirsizliğe sürükle, uzat, unuttur, zamanı geldiğinde katili ödüllendir.

Kızı Nilgün Soydan’ın "Gözlerimle gördüm" dediği bir cinayeti işleyen katil, zamanaşımına sayesinde mahkûmiyet almadan kurtuldu. Çünkü Ünal Osmanağaoğlu, 'devlet adına kurşun atıp kurşun yiyen' bir kahraman. Ankara'daki Bahçelievler katliamında stajını tamamlayan Ünal Osmanağaoğlu, bitirme ödevini Maraş Katliamında yaptı. Son olarak, doçentlik tezini ise Kemal Türkler cinayetiyle verdi.

Mehmet Ali Ağca, Haluk Kırcı, Ünal Osmanağaoğlu ve diğerleri. Devletin elleriyle beslediği, üzerleri kırmızı çarpı ile işaretlenmiş toplum önderlerini katletmek için kullandığı katiller. Hepsi teker teker özgürlüğüne kavuşuyor.

Katillerin özgürlüğüne kavuştuğu, hiçbirinden hesap sorulamadığı, 'özgürlük-demokrasi' yalanlarının bombardımanına uğradığımız bir ülkede yaşıyoruz.

Herkesin ağzında saçma sapan yalanlar ve anlamsız hikâyeler var. "Devlet katillere hesap soramıyor" demek yerine dürüst davranalım ve adını koyalım.

Devlet bugün, aklayamadığı katilini zamanaşımı bahanesiyle kurtarmıştır. Aklayamadı çünkü cinayet kızının gözleri önünde oldu.

Kendi gazetecisini, sendikacısını, siyasetçisini, profesörünü, yazarını öldüren bir devletin aldığı tek bir karar bile hukuki değildir. Kimse Türk hukukunun adaletinden söz etmesin artık.

Evet demokratikleşiyoruz, o kadar demokratikleşiyoruz ki, katillerimizi bile serbest bırakıyoruz.

Haklısınız unuttum, "Belediye başkanlığı döneminde 'Erdoğan’ın 1 milyar doları var' diyenler bugün içeride."

Yani gereken kişiler cezaevlerine atılabilirken, gereken kişiler salıveriliyor.

Devlet bir cinayetin daha üstünü örtmüş oldu sıra hangi Hrant Dink cinayetine geliyor yavaş yavaş. Minik Ogün lunaparkta dönmedolaba binsin, çarpışan arabalarda gülücükler savursun diye zamanaşımıyla yırtmalı. Kız arkadaşıyla el ele tutuşup, pamuk helvalar yemeli.

Bu ülkede yaşadığım için utanıyorum ve her gün bir sebep daha ortaya çıkıyor.

7 yorum:

murat dedi ki...

her bir yazının için topluca teşekkür etmek istiyorum..her gün en az 20 kez yeniliyorum sayfanızı, heyecanla, yeni yazı var mı diye..ellerinize sağlık.. teşekkürler emekleriniz için.

Adsız dedi ki...

bu ulkede yasanalar hic bir zaman unutulmaz unutulmayacak sevgili baskanim seni untmayacagiz oglum ve kizim da unutmayacak katilleri de onu koruyan devletide unutmayacagiz ben hesap soracak gunu goremem amevlatlarim gorecek onlari hesap gunune yetitiriyorum icim rahat sen yerinde rahat uyu birgun mutlaka hesabin sorulacak KEMAL baskanim mutlaka..

kaptan dedi ki...

ben yazilarinizi sabirsizlikla ve heyecanla takip ediyorum ,tehtidlerden sakin yilmayin birilerinin bu sefil halka bikmadan usanmadan yol gosterici olmasi lazim bedeller olsada, be 12 eylulde disk te enternasyonel marsini soyledim diye 6.8 yil ay hapis yattim o zaman bizler bu ulkenin vatan hainleri idik bugun vatan her karis topraklarini satanlar serefli insanlar, bunlarin hesabi mutlaka ama mutlaka sorulacak babam gormedi bende gormem ama evlatlarimi yetistiriyorum onlar gormezse onlarin evlatlari gorur, evlatlarimizi yetistirecegiz bunlara karsi kendimizde yanlarinda hatta onlerindeolacagiz yasimiz kac olursa olsun tutun iscisi boz mehmet gibi

koala dedi ki...

@ kaptan; kimse alınmasın ama bir yoruma bu kadar sevindiğimi anımsamıyorum. sizler bu ülkenin onurusunuz güzel abim. vatan hainliği ile yan yana gelmeyecek insanlar olduğunuzu herkes biliyor. tarih vatan hainlerini yargılayacaktır mutlaka.

Mücadeleye devam zaferin teminatıdır. Boz Mehmet'i de senin sayende anmış olduk.

Hesap günü gelir elbet.

granma dedi ki...

Unutulmayacak bir acıdır Kemal Türkler cinayeti.

Babamdan dinledim ilk kez onu.
Onu örnek aldım hep.
Almaya da devam edeceğim...

Ozan dedi ki...

abi ellerine sağlık yazı için sana çok teşekkür ederim bu güzel adamı tanıttığın için kemal abimiz gibi o kadar çok güzel insanlar varki ülkemizi değiştirmek isteyen ama hepsi harcandı ve unutuldu bugüne kadar duymadım ismini ama öyküsünü dinleyince hayran kaldım kendisine teşekkürler ellerine sağlık kemal abi ve onun gibi güzel insanları bize unutturmaya çalışanlar anlatmayanlar utansın

fabianernst dedi ki...

@koala
yazı muthiş tebrikler...kızının mahkeme çıkışında soylediği haykırışla ben de ulkemden utandım..yanlış bilmiyorsam rahmetli ulkemizdeki sendikal haklar ve sendika orgutlenmesinde ilkeri hep oyapmış galiba...sosyal hakların lime lime edildiği bu zamandan yıllar once adam ta o zamanlar bir nevi yol gosterici olmuş ama malesef kimse o yoldan gitmemiş...bir çok işçi hala bu adamı over çıtayı ilk bu adam yukseltti diye