3 Aralık 2010

Nasıl geldi, nasıl gitti?


Böyle gelmişti Elano. Havaalanında adeta terör yaşanmıştı. Giderken yanında tercüman Mert'ten başka hiç kimse yoktu. Günlük yaşıyoruz, her şeyimiz günlük. Sevgimiz, nefretimiz, tepkilerimiz.

Türkiye'de ciddi anlamda taraftar yok. Bir golde omuzlara alıp, iki maçta ana-avrat dümdüz gidiyoruz.

Mantık süzgecinden geçirdiğimizde, ne böyle karşılamaları hak ediyor hiç kimse, ne de böyle yapayalnız gidişleri.

Brezilyalıları hiç sevmedim, Galatasaray'a özel bir durum değil. Socrates ve Zico benim için son nokta oldu -Taffarel'i ayrı bir yere koyuyorum-.

Gidişi Galatasaray'a büyük paralar (!) kazandırdı. Kimbilir belki de; Messi'yi, Ronaldo'yu, Xavi'yi, Lampard'ı, Gerrard'ı ve Iniesta'yı almayıp kulübe milyarlarca dolar kazandırabilir Galatasaray yönetimi.

Sezonun ikinci yarısı tüm Galatasaraylılar için eziyetten başka bir şey olmayacak. Herkes bir an önce sezonun bitmesi için dua etmeye başladı zaten.

Held döneminden bu yana Galatasaray'dan hiç bu kadar soğumamıştım. Garip ama ilk kez bir Galatasaray Başkanı'ndan böylesine nefret ediyorum ve tabii ki ekürisi Sezgin'den. İkisinin gittiği gün, Galatasaray'ın kurtuluş günü olarak tarihe geçer.

Elano'nun yolu açık olsun. Umuyorum bir daha bu kulübün hiçbir Brezilyalı ile yolları kesişmez.

6 yorum:

Ozan dedi ki...

aklımda en iyi performansı a.madrid 2 maçı olarak kalmıştır zaten o günden sonra sürekli destek verdim ne bilim ben bu adamı lincoln jo gio vb. gibilerle aynı kefeye koyuyorum oynamak isteyipyte oynayamadan derin galatasaraya kurban gidenler yolu açık olsun aklımda hep a.madrid maçında nasıl orta saha tutulur diye ayhanlara ders verirken kalıcak aklımda

iyi giderken satsak sinirlenirdim ama adam kurtuldu be

outlaw dedi ki...

"yolumuz hiçbir brezilyalı'yla kesişmesin" doğru bir ifade değil bence. lincoln kaiserslautern'de, schalke'de mis gibi oynamadı mı? elano galatasaray'a gelmeden önce futbol oynayarak elano olmadı mı? jardel'in porto'da attığı gol kadar leblebi yiyebilir misin? sorun bence brezilyalılar'da falan değil, basbayağı bizde...

koala dedi ki...

@ outlaw; yok sadece Galatasaray'a özel bir durum değil. Sevmiyorum futbollarını. Ama Galatasaray'la Brezilyalılar arasında bir doku uyuşmazlığının olduğu çok açık. Capone ve Taffarel, başka da anımsamıyorum.

Söylediğinde haklısın sonuna kadar, yine de kesişsin istemem :)

Ozan dedi ki...

@outlaw bıraksalar oynayacaklarda bırakmıyor yeniçerielr sonra neden oynamıyor diye küfür ediyoruz adamlara :D

kaptan dedi ki...

bu yonetim gitsin sonuna kadar haklisin ama gelenler tam amina koyacak galatasarayin .bu gozler nelere sahit oldu bekleyelim gorelim?

kaptan dedi ki...

soylediklerinde sonuna kadar haklisin bizde boyle tiriviri taraftar olunca sonlar boyle oluyor ikincisi bu yonetim yolcu ama gelenler tam amina koyacak galatasarayin globollasmis dunya da galatasarayda golobollostu iyice taraftar zaten 2000 den sonra iyice buhar oldular, onlarda golobollastilar , kalan saglar diyecegim topu topu guney kale arkasinda 100 bilet alabildik aslantepede gecmis olsun...