18 Ocak 2011

Ne sırıtıyorsun lan gevrek gevrek!!!


İnsanda biraz gurur olur lan! Bütün ülkenin gözü önünde, beş paralık adamların karşısında el pençe divan durdun, çıktığın her yerde özür diledin, kendi taraftarını polise ispiyonladın, Erzurum'da sırıtıyorsun gevrek gevrek.

Adam olan adam, mal mal sırıtacağına Hayrettin Kozak'tan adamlık öğren. Paçavraya çevirdiğin kulübünün itibarını kurtar.

Ama EPDK'dan santral onayı çıkmadan, TOKİ'nin yaptığı konutlara seramik çakarken bunları yapmak zor oluyor tabii.

O koltukta çok fazla süre kalamayacaksın, merak etme. Şimdi gül gülebildiğin kadar, sen giderken biz götümüzle güleceğiz sana.

8 yorum:

nobody dedi ki...

Başkanın Tek Derdi ve düşüncesi Galatasaray !

Kankasını görünce sinirleri yumuşamış Sanırım

Ozan dedi ki...

hemde öyle bir gülecek ki kıçımız mecazi anlamda değil :D

bu arada barmen minik egemen o "böle bir serefsizlik yok" tepkisi insanı tepkiymiş ülkede yumurta atan kız küfür etmekten beter edilir dava açılır seninle aynı fikirde olmayana küfür et insani tepki bunlar insansa ben insan değilim

Adsız dedi ki...

Hayri Kozaka yine teşekkürler bugünde yine gösterdi onurlu dimdik durmayı.
http://www.ntvspor.net/video-galeri/hayri-kozak-hadi-gosterin-bana-o-300-kisiyi

Adsız dedi ki...

Adnan Polat gidecek yerine cemaatçi Adnan Öztürk gelecek.Adnan Öztürk'ü bırak geri kalan yöneticiler de Polat gibi yalaka.Sonuçta Hayri Kozak başkan olmadığı sürece bu adam gidince ne düzelecek ki...

Bu arada Hayrettin Kozak'ın çekeceği var.Bizim kinci başbakan rahat vermez adama.İşi ne bilmiyorum ama taş koyarlar gibime geliyor.

Adsız dedi ki...

AKP yalakalığıyla bir ilgisi var mı pek emin değilim ama:

http://www.kobipostasi.net/2011/01/03/polat-enerji%E2%80%99nin-ruzgar-gulleri-2011%E2%80%99de-de-akenerji-icin-donecek/

Saunders82 dedi ki...

@ 13_rüzgar_13; İlgisi olmaz olur mu, bütün kulüp başkanları bunun için başkan oluyorlar. İşlerini çok daha kolay yürütüyorlar üstelik paralarını aklıyorlar, vergiden kaçırıyorlar, belki de paralarını bankalarda bu yolla değerlendiriyorlar ve geniş bir çevreleri oluyor, güvenilir ortak da olabiliyorlar şirketlere... Aziz Yıldırım ve Yıldırım Demirören misal kulüpleri kendilerine 100 milyon euro üzeri borçlu kılarak ölene kadar başkanlık yapmayı hedefliyorlar. Neyse ki bizde yani GS'de öyle bir durum yok.

Bu saatten sonra zannetmiyorum Adnan Öztürk'ün geleceğini.. Muhtemelen Ali Dürüst olabilir. Öğrendik ki İnan Kıraç başkanı belirliyormuş, bir baskı altına alınmadığı sürece böyle bir şey olmaz.

Hakan Özkan dedi ki...

Herkesin tuttuğu kendine... (bkz:Resim)

Adsız dedi ki...

@Saunders82

Ne zaman bir transfer olsa haberin detayında şu mutlaka geçiyor. "İstanbul'a gelen X futbolcu bilmem kaç yıldızlı Polat residınsa yerleştirildi"
"İstanbul'a gelen Prekazi ve bilmem kim Polat residinsa yerleştirildi."
"Prekazi ve A.Sezgin Polat residınsta buluştu"
"Misimovic bilmem kaç aydır Polat residinsta kalıyor.Hala ev bulunamamış"
Bu oteli ezberlemeyen kalmamıştır heralde.Yapabileceğin en pahalı reklamı yapsan bu kadar işe yaramaz.Ben mesela İstanbul'a gelsem,Polat residınsta kalırdım.(Param olduğunu varsayıyorum:))

Bu arada Ali Dürüst soyadıyla tezat bir kişiliktir.İnşallah başkan olmaz.Sanırım geçen seçimde de Adnan Öztürk'ün listesindeydi. Hakkında da bazı yolsuzluk iddiaları var.

"Alıntı"
Devre arası olduğunda tribünün arka tarafına geçtim,tanıdık isimlere bakmak ve birşeyler atıştırmak için.O sırada elinde biletleri olmasına rağmen stada giremeyen Galatasaraylıların olduğu bilgisini getirdi biri Ali Dürüst'e.Bende kulak kesildim dinlemeye başladım;ve duyduklarım inanamadım. Uğraşamayacağım şimdi çapulcularla diye başlayan bir cümlenin devamında,yine beni şok eden ifadeler kullandı Ali Dürüst.O zamana kadar medyada yıllardır duyduğumuz geleceğin başkanı sıfatı nedeni ile kendisini çok karizmatik bulur ve çok severdim.Tanımamama rağmen haberlerden etkilenmiştim. Ama gazetelerde anlatılan ve benim kafamda canlandırdığım Ali Dürüst ile gördüğüm Ali Dürüst arasında dağlar kadar fark vardı.
"Alıntı" Alisamiyen.net