14 Ocak 2011

Sıyırın donları, bir bakıverin

1- 9 Ocak'ta yayınlanan Behzat Ç. isimli dizinin gazeteyi ziyaret sahnesinde Behzat Ç. isimli karakterin gazeteciyle yaptığı tartışmanın olduğu yere gelen Özel Güvenlik Görevlisine önce yardımcısı "Genç oğlan sen nerden aldın sertifikayı?" diyerek ardından Behzat Ç. "He lan..Yaa oğlum bütün malları da GÜVENLİK yapıyorlar iyi mi!" dediği için özel güvenlikçiler Star önünde protesto eylemi yaptı.

2- Adını Feriha Koydum adlı dizinin fragmanındaki "Kapıcı kızı kadar bile olamadın" sözünün kendilerine hakaret olduğunu iddia eden kapıcılar, RTÜK'e şikayet yağdırarak, dava açacaklarını belirtti.

3- Muhteşem Yüzyıl dizisinde, Osmanlı Devleti’nin karalandığının, Kanuni Sultan Süleyman’ın da şehvet düşkünü ve sapkın cinsel tercihlerde olduğu yalanının söylendiğini vurgulayan pek çok siyasi parti, sivil toplum kuruluşunu ve sendika. dizinin yapımcısı ve yayınlanan kanal protesto etti. Dizi yayından kaldırılıncaya kadar da protestoların devam edeceği vurgulandı.

Olaya bak a.k. Götümüze girenin haddi hesabı yok. Et olmuş 40 TL, benzin olmuş 4 TL, soğan olmuş 2 TL, domates olmuş 4-5 TL. Yediğimiz, içtiğimiz her şey bir yıldan bu yana yüzde 100'ün üstünde zamlanmış, işsizlik Cumhuriyet tarihinin en yükseğinde kimsenin umurunda değil siktiğimin dizilerindeki replikler yüzünden herkes ayaklanıyor.

Ne sanal yaşamaya başladık. Tepkiler facebook'tan, twitter'dan, senaryolara ayaklanıyoruz ama hayattaki gerçeklerle yüzleşemiyoruz bile. Hakikaten süper saçma bir durum.

Şu kapıcılar acaba kaç paraya çalışıyor, sigortaları var mı, çalıştıkları yerde gördükleri muameleye karşı herhangi bir tepki gösteriyorlar mı?

Şu eylem halinde olan güvenlikçi, kapıcı, sendikacı v.s. v.s. yani halka birileri haber versin. Sıyırsınlar donları, götlerine girenin boyutundan haberdarlar mı? Arada bir bakın gözünüzü seveyim.

Her şeyden rencide oluyoruz ama iş haklarımıza gelince, oralı bile olmuyoruz.

Yağ gibi kayıyorlar lan, bir zahmet dizi yerine sizi sikenlere tepki gösterin...

5 yorum:

Saunders82 dedi ki...

Bunlar hikayeden dizilerden 2'si Show TV, diğeri de Star'da yayınlanıyor. Ellerinde olmayan kanallara tepki gösteren kesim belli. Bu akpli piçlerin boş vakti çok facebook'ta millet kekliyorlar. Bunların gençlik kolları gibi çalışan yok. Gidin ona buna ayaklanın diyorlar 30-50 kişilik gruplar gidip protesto yapıyor. Belki de bunun için adam başı para bile veriyorlardır. Hakikaten hayatları olmuş akp bu vasıfsız tiplerin. Big Brother'lığı bu vasıfsız elemanlar ile yapıyorlar. Kamera vasifesi görüyorlar bir bakıma... Hem de daha az maliyetle yaptırıyorlar bu işi böylece...

WarBlood dedi ki...

İnsanlar kaderlerine bir şekilde razı yaşıyor.Çoğu kişi yaşadağı hayatta,çalıştığı işten,oturduğu evden vs.. bir çok şeyden memnun değil.Ama bunu değiştirmek adına da hiç birşey yapmıyor.Olmadık şeylere takılarak ömrümüzü tüketiyoruz.Sabahları kim kimle evlenecek programlarını izliyoruz,akşamları ne kadar dizi varsa izliyoruz,haftasonları ne kadar maç varsa izliyoruz ve bize sunulan hayatı afiyetle yaşıyoruz!

13_rüzgar_13 dedi ki...

Harbiden de bütün malları güvenlik görevlisi yapıyorlarmış.Durumdan bu anlaşılıyor.

Ozan dedi ki...

çok alıngan bir toplum olmuşuz be makarna ve kömür aldığımızda onurumuz incilmez dizide hakaret edildi mi hayata küseriz çok mu zor bu ülkede eğitimli insanların çoğlması çok mu zordu bunu yapmak bu yüzden geleceğimize dair en ufak bir ışık bile yok

Saunders82 dedi ki...

http://haber.gazetevatan.com/turkiyenin-gelecek-8-yili-icin-3-senaryo/352760/1/Gundem