20 Ocak 2011

Ultrayalakalar Selim Terzi'nin sözcüsü olmuş


"Bulunduğum konum itibari ile kullanmış olduğum üslubun bana yakışmadığının farkındayım ve bu üsluptan ötürü tüm Galatasaraylılar’dan ve camiamızdan özür diliyorum."

Eeeee söylediklerinden ötürü pişman değilsin yani. Sorun sadece üslup muydu? Biz halen "babaları belli olmayan" tipleriz yani, öyle mi?

Ulan Selim! DNA tespiti ile baba tespiti yaptırsam muhtemelen 100 ayrı DNA'ya rastlanır.

Bu arada, Ultraslan denilen grubun da Selim Terzi'nin sözcüsü olduğunu anlamış bulunduk. Hoş, zaten kendileri Akp'li filan olduklarını açıkça itiraf etmişlerdi.

Başka çok daha fazla şeyi itiraf edecekleri zamanlar gelecek. Emin olsunlar.

Al takke, ver külah. Mis ulan mis. Ultraslan'ı bundan böyle Selim Terzi ve onun gibilerinin sözcüsü ilan ediyorum.

BU LAFLARI YEDİRECEKLER SANA

nankor kopekler basbakanı yuhluyor. ınsan bıle degılsınız. kulubunuz yapabılırmıydı bu stadı. serefsızler.

bu gun gs ın yenı stadında basbakanı yuhlayan ınsanlar kesınlıkle turk kulturu almamıs haysıyet yoksunu kısılerdır ıster kadın ıster erkek

serefsızler yuhlayan kahpe gs taraftarı.

basbakanı tt arenada yuhlayanların babaları bellı degıldır buna emınım

aksam gazetesı benı haber yapmıs sanırım daha gormedım ama goren varsa bıldırsın bana (Burada götü tutuşmaya başlamış)

bu arada ben bır gs lıyım (Burada yalamaya başlamış)

galatasaraylıym.orada basbakanı bılerek yuhlayanlara tepkım bazı sozlerım agır olmus olabılır uzgunum baba konusundakı sozumu gerı alıyorm. (Burada kimi yalayacağını şaşırmış)

agır hakaret babındakı sozumden dolayı harkesten ozur dılıyorum.

basbakanmz stat da cok emegı var merhum baskanımız canaydınında oyle.ben tepkım ıslıklayan yujalayanlara. ama agır cumlem ıcın ozur dılıyorm

basbakanmz stat da cok emegı var merhum baskanımız canaydınında oyle.ben tepkım ıslıklayan yujalayanlara. ama agır cumlem ıcın ozur dılıyrm

ben bır galatasaraylıyım hıc bır galatasaraylıya laf soylemem soyletmem. derdım yuhlanlarla maalesef

haddımı astım kufur ederek. ama dıger soyledıklerımın arkasındayım yuhlayanların terbıyeszlık yaptıgını dusunuyorum.

Ulan senin kullandığın dili sikeyim ben. Türkçe yazmaktan aciz herif

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Koala,
düzenli takip ediyorum yazılarını ama ilk kez bir şeyler yazıyor ve paylaşıyorum.

Domain ismi bir siteye göre fazla uzun ama okuyup çorbaya bir tuz atmak ve de neler yapılabilir diye düşünmek için bir başlangıç olabilir, bu krizi fırsata dönüştürmek için gecikmemek adına.

http://www.bagimsizgalatasaraytaraftarlari.com

fikrin önemli her ne kadar devamlı paylaşıyor olsan da, ama şu an tek eksik katalizör sanırım tepkime için, sadece yazmak aramızda konuşmak dışında da bir şeyler yapabilmeliyiz. (burada sana eleştiri getirmiyorum yanlış anlama sadece ne yapılabilir kendi adıma kafa patlatmak istiyorum.)