4 Haziran 2011

Kaşarı yalayın, baldan akanları da harcamayın


Kars'ta yıkılan İnsanlık Anıtı yerine 'kaşar ve bal' heykeli yapılacakmış.

Eğer kaşar ve bal heykeli yapmaya gerçekten niyetlilerse şu fotoğraftakilerden karışık bir şey atıversinler ortaya.

Hatta heykeltıraştan özel talebim, kaşar heykelinin alt kısmından bal aksın. Bir musluk yapsınlar, oradan damlasın bal.

Hem o zaman akanları yalamaları için fırsat da yaratılmış olur. İsteyen kaşarı yalasın, isteyen akan baldan nasiplensin.

Uğraşmak istemedim, yoksa daha şu fotoğraflara daha 50 kişi filan eklenir.

Yalayın a.k.

4 yorum:

ozdmroz dedi ki...

twıtter?

koala dedi ki...

@ ozdmroz; anlamadım?

koala dedi ki...

@ ozdmroz; şimdi bir arkadaş mail attı. lucabreitner denen kişi her kimse o ben değilim.

ozdmroz dedi ki...

amk ne sahtekarlar var ya. Senden teyıt etmek ıstemıstım abı o yuzden buraya yazdım kusura bakma. Pustun bırı sen dıye tanıtıyo kendını twıtterda. Inanmak ıstememıstım zaten.