aktif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aktif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

21 Ekim 2010

Aktif-pasif


Koskoca Galatasaray'ı bütün Türkiye'nin maymunu yaptınız ya, yazıklar olsun.

Bir kulübün ancak böyle ağzına sıçılabilirdi. Bundan sonraki adım, her yıl hedefin ilk 10 olması. Sonrasında kümede kalmak ve en sonunda da Bank Asya'da şampiyonluk.

Valla ben makama saygı filan bilmem, çok da umrumda değil. Ama aranızda nasıl bir ilişki var, ciddi merak içindeyim. Birinin, diğerine diyet borcu filan olsa, öyle diyeti sikeyim. Bu işin içinde başka bir iş var.

Hanginiz aktif, hanginiz pasif acaba?