14 Eylül 2009

Analiz uzmanları (!) salya/sümük


Herkes "İşte ben demiştim. Galatasaray daha ciddi bir rakiple karşılaşmadı" demek için yenilgi beklentisinde, akbaba misali.

İlk yenilgiden sonra eteklerdeki taşlar dökülecek, arşivlerdeki "Ben demiştim" sözleri aranıp bulunacak.

Rijkaard'ın takımın başına geçmesinden bu yana söylenenlere şöyle bir baktım. Hepsi 5 yaşındaki çocuğun ya da kahvedeki adamın söyleyeceği türden deli saçmaları.

Unuttuklarıma ek yapmak isteyenleri beklerim..

HAZİRAN'DAN BU YANA DELİ SAÇMALARI

"Rijkaard kaliteli bir hoca ancak Sparta Rotterdam'ı küme düşürdü. Kendisini Galatasaray'a kanıtlamak için geldi."

"Galatasaray daha ciddi bir rakiple karşılaşmadı."

"Duran toplar dışında gol bulma sıkıntısı yaşıyor"

"Galatasaray kazanırken, biraz da rakiplere bakmak gerekiyor. Rakip mi kaybetti yoksa Galatasaray mı kazandı?"

"Galatasaray'ın defansı hâlâ soru işareti."

"Arda'sız Galatasaray'ın nasıl olacağını merak ediyorum."

"Elano çalışmayı sevmeyen, temposuz bir oyuncu."

"Keita'nın gece hayatını çok sevdiği söyleniyor."

"Baros geçen seneki bildiğimiz Baros değil."

"Leo Franco yetersiz bir kaleci."

"Mustafa Sarp, Galatasaray'ın 11'inde oynayacak oyuncu değil. Ancak sakatlıklar doğunca şans bulur."

"Keita, geriye yardım etmeyi sevmeyen tipte bir oyuncu."

"Servet'in performansı Avrupa'ya gidemediği için etkilenecektir."

Merak ediyorum, daha ne gibi bahaneler üretilecek haftalar ilerledikçe. Öngörü uzmanları, analist beyinler, çürüyen teorileri karşısında biraz daha salya sümük durumdalar.

Hiç yorum yok: