1 Eylül 2010

Bu da transferlere yanıtım olsun


Saat itibariyle 21.43. Galatasaray'ın şu an bir futbolcuyla temas halinde olduğu ve pazarlık aşamasında olduğu da eldeki veriler arasındayken, hali hazırda taraftarın da gazı Insua ve Misimovic'le alınmışken, bazı şeyler aklıma takılmadı değil.

1. Madem ki, takıma bir sol bek alınacaktı Çağlar transferinde Semih, Murat, Erhan Şentürk ve Serdar Eyilik neden Denizlispor'a verildi?

2. İki gün önce bu kulübün efsanevi oyuncularından Prekazi'nin getirdiği Jovanovic'i kim istedi? Prekazi ve beraberinde gelen Jovanovic'le neden görüşülmedi? Yine bu soruyla bağlantılı olarak Galatasaray'ın en büyük efsanelerinden birine neden 'paspas' muamelesi yapılır? Acaba Misimovic cepte değildi de, Jovanovic stepne olarak mı kullanıldı?

3. Üstünde şikeci yaftası bulunan Adnan Sezgin, neden transferleri ısrarla son güne sıkıştırmaktadır? Yumurtanın kırılıp, kapıdan sızmasını bekleyerek ve herkesin sabrı taşmışken, karambol mantığıyla haraket ederek, işini rahat rahat mı görmektedir?

4. Galatasaray Kulübü ne zamandan bu yana, resmi belgeleri, transfer tekliflerini galatasaray.org'dan yayınlamaya başlamıştır? Kulüp yönetenleri yitirdikleri inandırıcılıklarını, belge yayınlayarak güven tazeleme yöntemiyle mi gidermeye çalışmaktadır?

5. Haftalardır basın-yayın organlarından kaçan Adnan Polat, iki transfer sonrası neden birdenbire televizyona çıkma ihtiyacı hissetmektedir?

6. Galatasaray Teknik Direktörü Rijkaard, orta sahasının Barış-Ayhan-Mustafa Sarp üçlüsüyle devam etmeyi kendisi mi istemiştir yoksa orta sahayı takviye etmek istemesine rağmen istediği oyuncular alınmamış mıdır?

7. Galatasaray Kulübü, teknik direktörüne doğru düzgün bir tercüman bulmak konusunda basiretsiz midir? Yoksa teknik direktörünün işini zorlaştırmak için elinden geleni mi yapıyor?

8. Kanayan yara olan Sağlık Kurulu değiştirilmesine karşın, sakatlanan futbolcunun haftalar süren rahatsızlık geleneği halen neden devam etmektedir?

9. Cana ve Pino transferleri gerçekten teknik direktörden bağımsız mı yapılmıştır?

10. Bu kadar soruyu ard arda sıralamamı sağlayan yönetimsel hatalarla örülen bir kulübün başarılı olma ihtimali yüzde kaçtır?

Bireysel olarak Adnan Polat'ı başkanlık yaptığı süre içinde, Galatasaray Kulübü'nü, Fenerbahçelileştirdiği için özel olarak tebrik ediyorum. Sağolsun kendisi ve kıçından ayırmadığı adaşı ile Galatasaray'ın her türden değerinin içine şahane bir vaziyette sıçmıştır.

Bundan sonra yapacağı hamleleri merak içinde bekliyorum. Daha ne kadar saçmalayıp, kulübü batağın içine yuvarlar, bekleyip göreceğiz.

Şu süreçte bir şey belli oldu, o da artık Türkiye'de her kulüp birbirinin benzeridir. Farklı, özellikli, şahsına münhasır tek kulüp kalmamıştır.

Unutmadan ekleyeyim, "Nasıl siktik?" diyen Ercan Saatçi ile masaya oturmuştu, şimdi "Galatasaray ilk kez gol yerken eyvah dedim" diyen Rıdvan Dilmen'le dertleşecekler.

Bu kadarını yaptıktan sonra Ali Sami Yen'de götüyle top durduran Volkan Demirel'in güzel bir büstünü de Aslantepe'nin girişine yaptırıvermesini bekliyorum. Ehh, şu hadiselerden sonra onu da yaparsa zerre şaşırmam. Nasılsa büstün açılışından sonra iki bomba transfer yapar, taraftar "Adnan Başkan" diye yırtınır. Ya da olmadı, 10 hafta bilet dağıtır, "Adnan Baba" oluverir.

Not: aksilaz transferler hakkında yorum istemişti, bu da benim yanıtım oldu.

3 yorum:

aksilaz dedi ki...

Galatasaray başkanı veyahut yönetimi diye birşey yok maalesef. Saha içini sormuştum ancak saha dışından bağımsız değil artık. Rijkaard son Karpaty maçındaki demeciyle oyunlarını bozdu Adnanların. Yada bana öyle geliyor.

Prekazi'ye yapılanlar konusunda bir açıklama bekliyorum resmi siteden. Böyle birşey olduğuna inanmak dahi istemiyorum.

Ozan dedi ki...

abi frank rijkaardın tek suçu bu adnanlara güvenip gelmek ulan sokaktaki aklı başında adam diyorki bu adamı getiriyorsan istediği adamları alıcaksın kimse kusura bakmasın ama aklı başında olmayan diyor ki rijkaard gitsin

bence arda teklifinin açıklanma sebebi medya üzerine gidip huzursuzluk çıkarmasın diye ama keşke gitseydi demiyorda değilimi bu senede kötü oynarsa 2.sergen olma yolunda emin adımlarla gider

rijkaard demiş zaten abi 7 oyuncunun gitmesini istedim hala kadroda 16 oyuncu ismi vermiş hiçbiri alınmamış illa yumurta kapıya dayanacak ya sen rijkaardın istediği isimleri alsan şimdi avrupa garantiydi lige bu kadar kötü başlamazdım birde altyapıya gerçekten önem versen altyapıdan ayhan-sarp-barış üçlüsünden daha iyi 3'lü çıkardı galatasarayı sistem takımı yapacak adam rijkaarddır ama yetkileri kısıtlı ve otoritesi yok diyenler istediği adamları aldıramıyormus ya baksınlar bakalım yabancı hocanın yetkisi ne zaman sınırsız olmuş her gelen yabancının otoritesinde boşluk var bunlar istiyorki terim ağızlarına sıçsın hagiye yapılan piçlikler gerets'e luce'ye skibbe'ye bende o mallığı yapmıştım ama akıllandım 5-2 yenildiğimiz maç istifa skibbe demiştim ama çok pişman oldum ondan sonra göüm açıldı evet bu yabancı hayranlığıysa evet ulan yabancı hayranıyım varmı ?

Ozan dedi ki...

prekaziye yapılanda tam bir ibneliktir ulan madem almıyıcaksın adamı neden çağırıyorsun senden büyük galatasaraylı o adnan sezgin senin gibi yarın gidince yapacağın belli yediğin kaba sıçmak gerçi şuan yapıyorsun 2 transferle göz boyadın ama hala eksikler var ama transferle gaza gelen taraftar var iştegöz boyama olsun

adnan polat istemeyerek yapsa bunları bu kadar sıçamaz galatasarayın içine ama isteyerek yaptıkları için normal