29 Aralık 2010

Galatasaraylı olmayı özlemişim


Futbolcu arkadaşlara ev ödevi Galatasaray Basketbol Takımı izlenecek.
Bir takımın nasıl mücadele ettiği görülecek.
Oyun kurucu nasıl olur Tutku'dan öğrenecek.
Takım nasıl olunur dikkatle takip edilecek.

Uzun zamandır izlediğim en sıkı maçlardan biriydi. Tutku, her sporcuya beyin kullanıldığında ne kadar etkili oluyor, onu gösterdi her hücumda. Son zamanlarda izlediğim en iyi performans diyebilirim.

Çok net bir itirafta bulunmam gerekirse, uzun zaman sonra Galatasaraylı olduğumu hissettim ve Galatasaraylı olduğum için gurur duydum. Yenilseler de umrumda değildi çünkü kazanmak için acayip mücadele ettiler. Şu takıma alınabilecek bir uzunla tadından yenmez bir hal alır.

Taraftarın görmek istediği şey bu. Mutlaka sonuçlar için kızanlar da vardır ama genel olarak herkesin öfke nedeni Galatasaray futbol takımının sahadaki tavrı.

Cidden ders almaları gerekir. Kıssadan hisse olsun kendilerine. Bize de bu akşamın ve liderliğin keyfini sürmek kalsın.

Neven Spahija'yı da tebrik etmek lazım, akil ve mantıklı açıklaması nedeniyle.

2 yorum:

Ozan dedi ki...

washington ve jasaitis giderken üzülmüştüm ama gelenler onları aratmıyor umarım bu takım seneye dağılmaz üstüne koya koya arzulanan yerlere gelicektir azıcık sabır ve istikrar başka bişey lazım değil teşekkürler çocuklar güzel ve dostça mücadelesinden dolayıda tebrikler fenerbahçe

melih dedi ki...

Ozan abi selamlar,
Dün bu maçı canlı izleme sanşını yakalayanlardandım. Maç sonunda inan gözlerim doldu. Mücadele inanılmazdı, tüm oyuncuları kutluyorum, fakat Tutku'ya ayrı bir satır açmak lazım. Efsane bir oyun ortaya koydu. Hele Lincoln pasları beni öldürüyor =).
Sen de bahsetmişsin, maç çıkışı dönüş yolunda bir arkadaşla aynı şeyleri konuştuk, futbol takımı şu mücadelenin yarısını yapsa şimdi ilk 5'deydi. Pazar günü de galibiyet alırsak biraz daha rahatlarız.
Ayrıca dün salonda seyirci mükemmeldi. Baskı unsuru oluşturdular. Bir de "sarışın bir bayan çıkıp parmak yapmayınca bizim taraftar sahaya girmiyormuş".
Sevgiler...
Melih ERTAN